Ik wil misschien zondag naar Almere (vooral voor de Primark). Op koopzondagen.net staat dat de winkels dan open zijn. Klopt dit? (Even nachecken) Zijn dan ook alle winkels open?
De primark en het nieuwe "stadshart" zijn open. De overige winkels zijn alleen open op de laatste zondag van de maand
pas vanaf 12 uur hoor, dus niet te vroeg heengaan (dat deden wij dus pooosje terug) Enneh Primark is dus heul heul heul druk in het weekend, dus wees gewaarschuwd...
Stadshart is open, kun je leuk shoppen. Veel schoenenwinkels, zara, c&a, v&d, primark natuurlijk, h&m, elektronica winkels waaronder media markt en nog veel meer haha. Vind het puur voor de winkels altijd leuk maar qua gezelligheid niet. Het is echt nieuw en puur shoppen, geen gezellig stadje verder vind ik.
Dank jullie wel ook voor de parkeertip. Weet alleen nog niet of het auto of trein wordt. Primark weet ik dat het druk is. Ben er al eens in het weekend geweest. Had hier gelezen dat het druk zou zij n dus er al op voorbereid haha! Maar viel me toch mee. Druk was het wel maar liep gewoon met een lach op mijn gezicht door de winkel. Mijn arme man,er met een shoppingbag erachteraan haha! Wat open is is gewoon bij de primark in de buurt toch? Vorige keer kwamen we erlangs en puur voor primark erheen gegaan.
Ik zou op zondag nooit naar de Primark gaan, maar dat vroeg je niet. De grotere winkels eromheen zijn ook gewoon open, kleinere winkels zijn vaak dicht. Mara het is niet heel ver lopen naar het nieuwe stadshart (langs het gemeentehuis) en daar is bijna alles gewon open. Veel plezier!
druk bij Primark is een understatement ze hebben tijd terug op zondag de deuren moeten sluiten omdat er te veel mensen in het pand waren. brandweer heeft daarom de deuren gesloten totdat het wat rustiger werd. nou dat zegt wel wat als brandweer de deuren sluit. over my dead body dat ik in een weekend naar primark ga verder zijn zo goed als alle winkels wel open in Almere
Ik weet niet beter of de winkels zijn hier 7 dagen open, kijk nooit meer op de kalender van welke dag is het vandaag? zijn de winkels wel open? Neuh... ik ga gewoon (stadshart) De officiele zondagsopening is de laatste zondag vd maand (echt alles open dus in Almere Stad)
Haha! Soms heb je niet helemaal de keuze doordeweeks te gaan vandaar. Ze moeten gewoon een webshop openen