vandaag eerste echo gehad. Ik ben 7 weken zwanger. maar de echo is zo onduidelijk wat vinden jullie. hebben wel iets gezien wat leek op een hartslag. Na dit te zien zei de verloskundige gefeliciteerd. maar ik ben nog niet overtuigd. wat vinden jullie?
Sommige echo apparaten zijn wat ouder of minder scherp, dat lijkt hier ook het geval te zijn. Naar mijn idee vind ik dit er niet gek uit zien voor de termijn. Met 7 weken is het nog een blobje
Ik heb ook rond de 7 weken een echo gehad, 6 weken en 6 dagen. Op mijn echo was ook niet veel meer te zien toen als een soort vlek, een wormpje. Dus als je inderdaad de hartslag hebben gezien, dan is het goed! Veel meer als wat je nu ziet, kan het ook nog niet zijn hoor!
Dit lijkt op een uitwendige echo. Bij die termijn kun je inwendig veel beter zien of alles goed is...
Redelijk duidelijk voor 7 weken, ik had met 6 weken een inwendige echo en daar zag je niet meer dan een knipperend streepje
Ik vind het ook een goede echo voor 7 weken! Sowieso zijn de echo's rond die tijd uitwendig vaak onduidelijk. Gefeliciteerd!
Ik vind het ook een redelijk goede echo. Er is eenmaal nog niet veel te zien met 7 weken. Een wit vlekje met een knipperlichtje als hartje ♡ Mijn echo zag er ook zo uit. Gefeliciteerd met je zwangerschap
Zeker niet gek voor die termijn! Geen zorgen! Das niet goed voor je kleintje En gefeliciteerd! Even ter vergelijking een foto van mijn eerste echo bijgevoegd, op 6 weken en 3 dagen, maar wel inwendig..