onduidelijke echo!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door madelonnetje, 1 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelonnetje

16 jun 2014
    99
    16
    8
    Vrouw
    vandaag eerste echo gehad. Ik ben 7 weken zwanger. maar de echo is zo onduidelijk wat vinden jullie. hebben wel iets gezien wat leek op een hartslag. Na dit te zien zei de verloskundige gefeliciteerd. maar ik ben nog niet overtuigd. wat vinden jullie?

Bijgevoegde bestanden:

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Sommige echo apparaten zijn wat ouder of minder scherp, dat lijkt hier ook het geval te zijn. Naar mijn idee vind ik dit er niet gek uit zien voor de termijn. Met 7 weken is het nog een blobje :)

3. Carolien1981

9 jan 2015
    96
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook rond de 7 weken een echo gehad, 6 weken en 6 dagen. Op mijn echo was ook niet veel meer te zien toen als een soort vlek, een wormpje. Dus als je inderdaad de hartslag hebben gezien, dan is het goed!
    Veel meer als wat je nu ziet, kan het ook nog niet zijn hoor! :)

4. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Dit lijkt op een uitwendige echo. Bij die termijn kun je inwendig veel beter zien of alles goed is...

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Redelijk duidelijk voor 7 weken, ik had met 6 weken een inwendige echo en daar zag je niet meer dan een knipperend streepje

6. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Voor zeven weken een mooie echo;) niks mis mee!

7. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Ik vind het ook een goede echo voor 7 weken! Sowieso zijn de echo's rond die tijd uitwendig vaak onduidelijk. Gefeliciteerd!

8. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik vin het ook een goede echo, dat witte stipje kan het kloppende hartje zijn.

9. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik vind het ook een redelijk goede echo. Er is eenmaal nog niet veel te zien met 7 weken. Een wit vlekje met een knipperlichtje als hartje ♡

Mijn echo zag er ook zo uit.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

10. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Zeker niet gek voor die termijn! Geen zorgen! Das niet goed voor je kleintje ;)
    En gefeliciteerd!
    Even ter vergelijking een foto van mijn eerste echo bijgevoegd, op 6 weken en 3 dagen, maar wel inwendig..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,2 KB
      Weergaven:
      13

Deel Deze Pagina