waar kun jij je aan storen>? en wist je dat ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door mirell, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    zat vandeweek in vliegtuig rij 5
    zit er een vent op rij 1 met zijn voeten omhoog tegen het muurtje aan..
    dus zie je heeeeel de tijd die sokken in de lucht

ik wist niet dat ik me hieraan kon ergeren hahahha

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mensen die pal naast me een appel eten.. Kan dat geluid niet uitstaan.

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Vrouwen die met hun vingers in hun haar draaien..

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Mensen die niet met hun mond dicht eten en met hun volle mond praten. Gadverdamme!

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    als je op straat of in een winkel moet niezen en mensen 'gezondheid' zeggen. heel aardig bedoeld waarschijnlijk maar ik blijf me eraan irriteren :)

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Mensen die hun neus snuiten. Ik vind dat geluid echt afschuwelijk!

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    moet je bij mij op werk komen eten
    mijn collega hapt er zo in het sap vliegt om je oren
    ieuwwwwwwwwwww

8. Deliana

Deliana Niet meer actief

Mensen die "enigste" zeggen, ik kan me daar echt zo aan ergeren :(
    Ik hoor de rest van het verhaal dan ook gewoon niet meer... Haha

9. louan

louan Niet meer actief

Mensen die zo smerig hun neus ophalen.....en dan doorslikken..yuk! En dan een paar keer achter elkaar...yuk..

10. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dat geluid dat sommige mensen maken bij het slikken. En dan vooral bij drinken.
    Oh daar kan ik echt zo niet tegen! Word daar helemaal chagrijnig van ook :x

11. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Mensen die constant hun broek optrekken.. Daar irriteer ik me rot aan en dan heb ik de neiging om te roepen doe een riem om of koop een broek die je past.. Slaat nergens op haha, maar ik vind het echt heel irritant!

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mijn zoon van 13 knakt de laatste tijd steeds met zijn vingers. Vaak zonder zich daar bewust van te zijn. Maar ik vind dit geluid echt verschrikkelijk.

13. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Mensen die hun vingers knakken

14. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Mensen die met hun mond open eten of praten met eten in de mond.

Het geluid als mensen chips in hun mond doen en het niet gelijk past dus dat ze er Door heen bijten om meer ruimte te maken.

Het geluid van de stem van me onderbuurvrouw die elke nacht om 3 uur aan het zingen is als ze uit der avond/nacht dienst komt

15. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Mensen die in plaats van 'mijn boek, kind' enzovoorts 'me boek, kind' typen!! Echt dat vind ik verschrikkelijk. Nog erger is 'men boek, kind'. Ik erger me ook aan moeders van 40 die hip proberen te zijn met een felgekleurd kapsel en een bloemenslinger op hun fiets. Van die kleine dingetjes waar ik gewoon niet tegen kan haha!

16. tuc

tuc Niet meer actief

Hihi wat een topic...

ff denken: kinderen die rondlopen met een pluk haar in hun mond ieeeeuw

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nou, aan heel veel hahaha

Asociaal gedrag
    Daar loop je dan, Door de stad, je begint iets te ruiken. Ja hoor, hondenschijt aan je schoen. Maar dan niet alleen aan je hak, maar over je héle schoen heen, tussen je profiel, aan de zijkant van je hak, aan de achterkant van je hak, een dikke plakkaat in het midden van de onderkant van je schoen. En stínken dat het doet. Iedereen kijkt je aan, en dan? Nu moet het eraf... weergaloos in het gras staan stampen en vegen helpt tegenwoordig niet meer. Met stokjes poeren moet je uitkijken dat het niet in je eigen gezicht vliegt en in plassen stampen verspreid de stront zich ook nog over je broek in plaats van het tot je schoen te beperken. Hondenstront op stoepen. Wíe ergert zich daar niet aan?

Mensen die nét links achter je blijven rijden
    Rij je lekker relaxt 120 op de rechterbaan, rij je langzaamaan richting een vrachtwagen. Je besluit om in te gaan halen, en dan, dan zit er precíes een infantiele amoebedier in een Opel Corsa op de linkerbaan die constant in je hoek van je gloednieuwe Mercedes blijft rijden. Ken je dat? Dat je er nét niet tussendoor kan, dat jij geen gas bij kan geven, en diegene schuin achter je geen gas terug neemt, ze blijven precíes links achter je rijden met hun voorkant op hoogte van jou achterlicht, dát is pas irritant. Ga er dan voorbij, maar blijf niet achter me hangen, dat is net zo irritant als oudere mensen bij de kassa op zaterdagmiddag om 2 uur, waarmee deze mensen fijn hebben lopen winkelen en hun rijbewijs bij een pakje Cromaaaa hebben gehad.

Verpakkingen die je nooit normaal open krijgt
    Het is 12:00 uur, lunchtijd. Lekker, een glaasje melk. Je loopt naar de koelkast en pakt je pak melk, je pakt een glas en je proeft de melk al, je kan niet wachten. En dan? Het pak gaat niet open. Je probeert het nogmaals. Weer niet. Je leest de tekst <-aan deze zijde openmaken -> op de andere kant. "ah, daar ligt het dus aan" Je draait je pak de andere kant op en maakt hem open. Tenminste, als dat zou kunnen. Want met geen énkele mogelijkheid is je pak melk open te maken. Je besluit er een mes tussen te zetten. Het werkt! Het enige nadeel is dat je gelijk 10 centimeter door je melkpak heen steekt en er 1/3e deel van je halfvolle melk over je broek, schoenen en aanrecht heen zit. Dan maar geen melk, dan pakken we koffie. Koffiepad in de Senseo, op het knopje drukken, koffie wordt voor je klaargemaakt, ideaal. Lekker een beetje koffiemelk erin. In van die handige cupjes met een handig lipje. Je pakt het lipje vast, breekt hem naar beneden, en trekt hem open. Met als resultaat dat de koffiemelk in je smoel belandt in plaats van in je koffie, je de hele dag met een branderig rood oog rondloopt en alle collega's vragen wat er is gebeurt. Handig hoor, die makkelijk open te maken verpakking. Werelduitvinding.

Luide gsm-gesprekken
    HEEEEEEEE HENK! HOE IS HET MET JOU DAN? JOAAAH IK HEB LEKKER GEWERKT EN JIJ DAN MAAT? HOE GAAT HET MET JOU OUWE? 200 meter verderop op Amsterdam Centraal zit een persoon te telefoneren met een maat. Mm lekker, hij gaat vanavond spaghetti eten maar moet eerst nog even zijn oudste dochter van school halen want die had proefwerk week, verder heeft zijn vrouw een nieuwe baan bij een oude werkgever en ergert hij zich eraan dat de trein te laat is en...en het is tot in Rotterdam te horen, je bent bijna geneigd om antwoord te gaan geven op zijn vragen die hij stelt naar de andere persoon toe, maar dat doe je maar niet, je ergert je liever nog de eerst komende 30 minuten. Want vraag me niet hoe, die gesprekken duren áltijd lang. Als ik zelf gebelt wordt ben ik metb5 minuten klaar, maar nee hoor, mensen die op een decibel van 296 moeten telefoneren, doen dat elke dag, elk uur, 30 minuten lang, op een vol perron/terras/midden op straat.

Stoplicht wat net op rood springt
    Dat kent íedereen. Echt iedereen, en jij ook vast. De hele weg is er niets, je bent alleen, helemaal alleen op de weg, heerlijk, lekker doorrijden en nergens aan denken, op weg naar je warme bordje groenten met vleesch en aardappels. Je nadert een verkeerslicht wat op groen staat, je tuft heerlijk door. Maar dan, dan inéne, komt er een auto van rechts, Precíes als jij eraan komt. De afgelopen 35 minuten had hij er alle gelegenheid en tijd voor om daar te rijden, maar nu nét als jíj eraan komt, moet hij ook. Gevolg, jou verkeerslicht springt precies op rood als jíj eraan komt. Je staat nét stil, en dan? Dan is het weer groen! die ene auto heeft net als jij staan wachten, jullie allebei, midden op een weg, alleen, met zijn tweeen, wachtend, op wat? op elkaar? Op het verkeerslicht? Op 200 doorzichtige medeweggebruikers? op wat ingodsnaam? Na 5 seconden trek je op en denk je; Waar wachtte ik nou op?

Telefoonmenu
    Dit gesprek kost 1 euro 20 per minuut plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Deze kosten kunt u vinden op de site van uw mobiele telefoonaanbieder. Toets 1 om verder te gaan.1. Toets 1 voor vragen over onderwijs. Toets 2 voor vragen over milieu. Toets 3 voor vragen over belastingen. Toets 4 voor vragen over verzekeringen. Toets 5 om terug te keren naar het hoofdmenu. Voor overige vragen. blijft u aan de lijn. ... blijf aan de lijn... "goedemiddag klantenservice met Tonnie waarmeej ken ik u hellepeee? "" ik had een vraag over bespre.." : joah een momentjuh ik verbind u doowr" Tuuuuuuut....... tuuuuuut. Welkom bij de afdeling hulpverlening. Toets 1 voor. ....verdere uitleg niet nodig

De lange wachtrij bij de kassa
    Je gaat naar de C1000, haalt een mandje, legt er 4 dingen in, binnen 3 minuten sta je bij kassa 5. Net als 80 andere mensen bij kassa 5. Uuuuren duurt het, dan zit er ook net een meisje achter de kassa die net word ingewerkt. Helemaal niets mis mee, maar niet op een zaterdagmiddag om 2 uur als ik net boodschappen ga doen. Ik sta nog langer in de rij dan dat ik in de supermarkt ben geweest, alle oudere mensen moeten precies om 2 uur boodschappen doen terwijl ze de hele freakin dag de tijd hebben. Altijd he, altijd.

Harde reclames
    Ken je dat? Zit je een film te kijken, lekker relaxt. En dan, reclame, Op decibel 89 schelt de maandverband en tampon ballades door je woonkamer, je schrikt dusdanig dat je bakje kaasknabbels door de kamer vliegt , je cola omvalt met als resultaat een zeiknatte bank. Gelukkig hebben we "Always maandverband met een toplaag die vocht perfect absorbeert" Kunnen we die mooi op de bank leggen,.

Ongevraagde telefoontjes en drukwerk in je brievenbus
    Zegt genoeg. Een NeeNee sticker op je deur? Prima, Alleen helpt dat geen ene reet meer helaas want alle folders worden tegenwoordig geadresseerd waardoor je elke maand met 80 kilo folders in je gang zit en je elke maand op en neer kunt rijden voor het oud papier. Erg fijn.

Betaald toiletbezoek
    En nóg zit de stront op de toiletbril. Meer zeg ik er niet over.

18. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Terwijl ik dit lees zou ik maar niet zeggen wat ik aan het doen was haha

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113

Whahahah dan zal ik me verstoppen voor je :D

Ik erger me kapot aan mensen die ogenschijnlijk goed te been zijn maar te beroerd om te lopen. Ze parkeren hun auto het liefst in de winkel om er kwiek uit te springen en even naar binnen te wippen omdat ze schijnbaar te lui zijn om hun auto op een daarvoor bestemde plek te parkeren en een paar meter te lopen. Terwijl ik de auto netjes op een daarvoor bestemde plek parkeer en me met twee krukken naar dezelfde winkel worstel. (maar misschien ben ik ook wel gewoon stront jaloers dat hun nog goed kunnen lopen en ik niet.)

20. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Haha :D kreeg meteen kippenvel heb dat precies hetzelfde. Krakende zak chips of iets kan ik ook niet tegen. Weet niet waarom maar brrr. Is meer dat ik er niet tegen kan dan ergeren eigenlijk. Krijg dan kippenvel en de kriebelsssssss.

Deel Deze Pagina