Uhmmmm... hij is flink positief maar voor iemand die net 7 dagen na ei zit wel een onmogelijke uitslag. Je ovu test was op 8 oktober posi. Weet je zeker dat je ongi wel een ongi was 17 dagen geleden?
Ik denk niet dat je hier omheen kunt Maar ik sluit me aan bij RoGiJuLi, volgens mij ben je langer zwanger.
Dit kan inderdaad niet een week voor nod. Gefeliciteerd haha overduidelijk maar je moet wel al verder zijn clearblue met weekindicator?
Ik heb 8 oktober knal positieve ovu test gehad. Misschien dat eitje al eerder was???? Ik snap er werkelijk niks van mijn menstruatie was pas 6 oktober klaar!
Mijn ongi vorige keer was best heftig en de eerste na een miskraam. plus heb ik daarvoor nog negatief getest.
Volgens je banner ben je 12 dagen voor nod dus 2 dpo. Denk dat je toch echt langer zwanger bent met zo'n knaller! Ben benieuwd naar je clearblue! Van harte gefeliciteerd in ieder geval, lekker van genieten!
Ik lees dat je in september een miskraam hebt gehad.. weet je zeker dat je niet nog steeds hcg daarvan in je lichaam hebt?
Je bent idd of langer zwanger oh het zijn er twee! Want dit is onmogelijk van net voor je nod heb je na die posi ovu test nog nega test gehad? Of ben je toen gestopt met testen?
Gefeliciteerd! Maar jij bent zoals de rest zegt echt verder in je zwangerschap dan je denkt lijkt mij. Ik zou de vk eens bellen, misschien kunnen die al een echo maken
Gefeliciteerd, denk dat je ongesteldheid geennongesteldheid was en je verder bent dan je denkt. Ik zou even contact opnemen met een verloskundige of gynaecoloog.
Een week voor NOD zo'n test krijgen komt vrijwel niet voor. Dus denk dat je rekening moet houden dat je veel langer zwanger bent!! Van harte gefeliciteerd!