Hier ook zwanger geweest van een 1 eiige tweeling in 1 vruchtzak , Echo foto bijgevoegd . Wel erg spannend meis succes morgen en hopelijk heb je dan meer duidelijkheid
Ohh wat vreselijk dit. Ik heb een beetje bruinverlies! Zal het weer mis gaan???!! Zo begon het vorige keer ook!Vanmorgen nog getest en was 3+.... Gelukkig mag ik morgen naar de gyn maar ik vrees het ergste! 😣😢💔
Komt vast goed. Opgroeien in een vies huis wil niemand 😉 die houdt even een schoonmaak ☺
Dankje wel meiden voor jullie support. Hoelang hield het bij diegene met bruinverlies in de zwangerschap aan? Ik had vorige keer na een dag al bloed dus dan zou ik morgen misschien kunnen gaan bloeden. Of niet.... pfff wat een week!
Wat een mooie echo! 😍 Bedankt voor het delen.Hoe is de verdere zwangerschap verlopen? Vind 2 kindjes in 1 zakje wel een beetje eng en al die risico's die ik lees en die er bij komen kijken...wel uiteindelijk 2 cadeautjes in plaat van 1 maar de weg ernaartoe pfoeh!🙈
Helaas kan je niks anders dien dan afwachten , hoe kut dat ook is . Hopelijk was het niks en zit alles goed daarbinnen