OHHHHH MEISJES!!! IK BEN ZOOOO BLIJ!😍😁 -Mijn HCG is van 4000 naar 15000 gegaan✔ -HET IS ER 1!!✔ - EN ER WAS EEN VOORZICHTIG HARTJE!❤✔ Ze schat me 6 weken en een paar dagen. Ze wil me volgende week nog een keer zien om te kijken of hartje goed doorzet. Bruinverlies is voor nu even weg.Blijft spannend allemaal. Maar voor vandaag ben ik gewoon even HEEEL blij!😃 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Bedankt voor jullie duimen en support, het heeft geholpen!❤🍀 https://www.nodapp.nl/banner/blue-pink/s1/2017/6/20/zw-banner.jpg
Whoehoeeee!!!! Van harte lieve meid! Heb de hele dag aan je gedacht ^_^ geniet nu maar mooi van dit mooie gevoel!! Het is echt ECHT!
Yeah!!! Wat fijn zeg!!! Ennuh, dan klopte mijn berekening dus en was je ongi begin okt een innestelingsbloeding
Wow!!! Van harte gefeliciteerd!!! Wat enorm goed nieuws zeg.. Pfjieuw.. Nu alle spanning van je af laten glijden en genieten van dit geluk. Het is je gegund!!
Wat is dit spannend geweest zeg en geweldig nieuws.. Hopelijk volgende week een sterk kloppend hartje ❤️