Dankjewel iedereen. Ik heb er de hele nacht van wakker gelegen. Ik ga zo een Clearblue met indicator doen, snap er niks meer van Ik had voor mijn menstruatie de afgelopen keer een negatieve test dus het moet wel van na mijn menstruatie zijn lijkt me!
Ik ben heel benieuwd wat de clear bleu zegt, toch zeker wel 2-3 weken schat ik naar wat ik zie aan je test <3
Dat je tussen de 4-5 wkn zwanger bent. Maar kan ook een foute indicatie Iemand hier had ook 2-3 maar bleek toch al 17 wkn te zijn Alleen een echo kan uitsluitsel geven. Tis iig niet van na je ovu op 8 oktober
Gefeliciteerd! Ben erg benieuwd hoe lang je nu uiteindelijk echt zwanger bent of dat het er misschien 2 zijn haha
Misschien is je 'menstruatie' wel een innestel bloed geweest komt niet vaak voor.. maar 2-3 betekend 4 tot 5 weken in werkelijkheid
Bedankt allemaal! Heb volgende week dinsdag een echo. Zit mezelf wel gek te maken nu...omdat ik zo hoge hcg heb voor mijn cyclus. Was het misschien toch een miskraam 1 oktober ipv menstruatie wat ik dacht .... en dat ik daarom nog hcg test nu. Of is het een meerling?😓😊🤔 Dat ik daarom zo vroeg knal. Dit wordt een hele lange week!🙈
Gefeliciteerd Dat betekent dat 4-5 weken zwanger bent... Echt super gaaf, soms krijg je je maanstonden ook gewoon en heb je geen weet dat je zwanger bent.. Wat ook nog kan is een 2 ling 👶👶