Ohhh ik betrap mezelf er op dat ik al 4x heb gechecked of je al iets hebt gepost hier... ik leef met je mee hoor!! Succes!
Even je topic in een keer doorgelezen, jeetje wat spannend! Je zult inmiddels of de echo hebben of hebben gehad. Ik hoop op een mooie echo voor jou!!
Nou ladies... We zijn nog niet heel veel wijzer helaas!! Gyn kon ook nog niet met zekerheid iets zeggen. Links boven leek ze vruchtzakje te zien, maar dan is het echt nog maar 3/4 weken. Ik heb de echo erbij gedaan, Ze heeft bloed laten prikken en gaat me vanavond nog bellen ivm HCG waardes. Ik moet volgende week vrijdag weer terug komen en dan kijken we hoe het zich verder heeft ontwikkeld. Ik had gehoopt op meer zekerheid. Ik zie zelf wel "ïets"maar stelt me niet gerust nog en durf mezelf nog niet helemaal zwanger te noemen. Ik zal de echo ook ff bij topic echo's zetten misschien dat iemand uit ervaring iets weet. Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook zo een ring bij 5 weken maar die was wat "strakker" zeg maar. So....to be continued!
Ik zie wel een vruchtzakje, maar echt duidelijk is het inderdaad niet... Bizar dat je test zó verschrikkelijk positief is. Ben heel erg benieuwd naar je HCG waardes! Spannend vrijdag! Doe lekker rustig aan het weekend en aankomende week, probeer er een beetje van te genieten, want je bent toch echt zwanger
Heb net je hele topic ff gelezen hihi Denk dat je gwn heel pril zwanger bent en gewoon veel hcg aanmaakt waardoor je dus die knaltesten had.3/4 week klopt toch met je laatste cyclus?iig voorzichtig gefeliciteerd en hopelijk de volgende keer een mooi vruchtje te zien
ow wat vervelend dat je nog geen zekerheid hebt Ik durf echt geen uitspraken te doen met je voorgeschiedenis. En als de gyn al niks met zekerheid kan zeggen dan is het, hoe vervelend ook, afwachten. Succes meid!
7 dagen na ei al knalpositief testen is echt niet mogelijk. Ts kan het geen restweefsel van je mk zijn wat weer is gaan aanwakkeren? Links van het vruchtzakje zit namelijk ook wat ongelijkheid/rafeligachtig iets.
Dat zou ik ook heel erg onwaarschijnlijk vinden. Ik heb na de mk nog een echo gehad toen was ik helemaal schoon geen vocht of ringen etc meer te zien. Ik heb toen in ziekhuis ook nog test gehad ervoor en die gaf al negatief aan. En voor ik ongesteld werd paar weken erna heb ik er ook nog een test gedaan en die was ook negatief.
Ik zie duidelijk 1 vruchtzakje en als ik goed kijk zit er rechts ook nog een. Ik hoop dat ik gelijk heb.