Omg! 😁😁😁😁 kan dat zo ver uit elkaar!!!? Zitten die zakjes als er twee zijn niet dicht op elkaar meestal?
Nee babyhope dit is de uitgang van de baarmoeder. De tuit on het zo maar te zeggen. Ik heb geen programma op het te tekenen maar je kan de ronding van de baarmoeder zo volgen
Herken jij wel een vruchtzakje in die ene? De gyn durfde daar ook nog niets op vast te zetten. Al denk ik dat het er wel 1 in wording is
Ja ik herken wel een vruchtzak en als ik heel goed kijk zie ik er ook wat in. Vandaar mijn vraag of ze er iets in zagen?
Ik heb de foto bewerkt en dan zie je er duidelijk wat in zitten. En het zou mij niet verbazen als dat een eeneiig tweeling is en ze dezelfde vruchtzak delen. Dat zou ook de hoogte van je hcg verklaren
IK bedoel precies langs het vruchtzakje zie je nog een witte rand(verdikking) zitten. En ik vermoed dan dat er nog een in de maak is.
Als ik inzoem zie ik ook iets zitten ja....Maar een langwerpig iets moet dat nu niet een klein stipje zijn? Ze heeft daar niks over gezegd en ik zag het in de stoel nog niet
Dat is waarschijnlijk het baarmoederslijmvlies babyhope. Mijn eerste echo was met 6 weken 5 dagen, dus er was een boontje met hartje te zien, maar verder zag het precies zo eruit.
Ook op deze echo zie ik 2 vruchtzakje.echt precies langs de duidelijke kijk maar eens goed. Zijn beide dezelfde vorm alleen zie je de.linkse superduidelijk. Ik denk echt 2
Ja dat snapte ik niet zo goed, waarom???? Ze zag bij 1 wat vocht wilde ze later ook nog eens naar kijken maar niks ernstigs. Waarom kijken ze naar je eierstokken?
Ik heb het even getekent Rood is baarmoeder. En blauw wat ik als de vruchtzakjes zie. Ik vindhet echt op een tweeling echo lijken. Maar nog pril. Zo'n 4 4.5 weekjes.