Ja daarom zei ik ook het is denk ik nog in de maak Het hoeft niet allemaal precies op de dag gelijk te lopen. Ik wil je niet enthousiast maken natuurlijk maar wat mijn ervaring is in die jaren hier en zo.
Ga er gewoon uit van eentje en als het er toch 2 zijn heb je meteen je antwoord over de hele posi test😀
Gelukkig! Hoge hcg kan namelijk ook wijzen op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar een beetje vocht of een paar kleine eiblaasjes zijn niet erg. Je komende kleintje zit tot nu toe dus gewoon goed en veilig in je baarmoeder.
Ik denk dat we allemaal en TS in het bijzonder gewoon moeten wachten wat de volgende echo gaat zeggen. Ik zie meerdere zwarte rondjes en het lijkt me niet dat ts zoveel kindjes gaat krijgen De gyn/vk heeft bewegend beeld gezien vanuit diverse hoeken. Als er nog een vruchtzakje zou zitten dan zouden ze dat wel gezegd hebben lijkt mij Voor nu blijft het speculeren op stilstaand beeld.
Ja met überhaupt een zwangerschap zou ik al heeeel gelukkig zijn. Alleen mochten het er twee zijn dan moet ik wel heeeeeeel erg wennen aan dat idee! We vonden 1tje krijgen al een hele uitdaging door ons verleden. We hebben het 10 jaar niet aangedurfd omdat ik hele erge pre partum en postnatale depressie heb gehad bij mijn eerste kindje.
Ik dacht ook twee te zien. In ieder geval hoop ik voor jou op heel goed nieuws binnenkort. Of het er nou 1 of 2 zijn als het maar een gezonde zwangerschap wordt! Het blijft spannend. Ik volg je. Ben erg benieuwd! Heel veel succes
Jeetje meid wat een verhaal!!! Vervelend dat ne nu nog niks weet eigenlijk. Heb je de uitslag van je hcg waarde al? Hopelijk kan de gyn je vrijdag meer zekerheid geven. Het is lastig, maar alleen hij kan je uitsluitsel geven. Succes met wachten en ik hou je toppic volgende week in de gaten.
Ik zie dit... Waar het puntje staat zie ik een inimini dingetje, kindje dus Vervelend die onzekerheid!weet je je hcg al?
Rogijuli klopt maar de witte massa om het duidelijke vruchtzakje is bijna gelijk aan de witte massa bij het eventuele 2 de vruchtzakje. Maar je hebt idd gelijk we zullen net als TS in spanning moeten blijven wachten 😀😀
Jeetje spannend hoor!! Wordt een lange week. Hopelijk heb je dan echt duidelijkheid. Ben je al gebeld over je hcg waarde?
jeetje wat een verhaal! Maar zo'n test week voor NOD vind ik ook zo bijzonder.. Ben benieuwd naar je hcg. Moet je na vandaag nog een keer prikken op je hcg om te kijken of die omhoog is gegaan?