Geen menstruatie test negatief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by jolien91, Oct 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jolien91

jolien91 Actief lid

Jan 10, 2014
    218
    114
    43
    NULL
    Hoihoi,

Wij zijn bezig aan onze tweede kinderwens, ons eerste meisje is nu bijna 2 jaar jong!

Nu ben ik wel even helemaal niet meer mee met mijn cyclus.
    Vorige maand werd ik 1 week te vroeg ongesteld ( maar was minder dan een gewone menstruatie bij mij, en was vooral bruin bloed , niet echt helder.
    Deze maand ben ik nu vandaag 2 dagen overtijd , testen zeggen nehtaief maar gisteren enorme menstruatiekramp dat ik dacht van okee nu komen de duiveltjes! Maar niks, en vandaag niks meer van die menstruatiekrampen.
    Ik had enkele dagen geleden ook wel vreemde 'kriebeltjes, plopjes' in de buik...
    Even nog een 'smerig' detail: veel witte afscheiding, moet toch wel een inlegkruisje in...

Moet ik nu gewoon toch afwachten? En binnen een weekje als ik nog niet ongesteld ben, nog eens testen? Of dan maar direct bij de huisarts een bloedtest?

Bij dochterlief teste ik positief op mijn nod dus hier nu geen ervaring mee hihi.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,913
    15,584
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je enig idee wanneer je ei was?
    Begrijp ik het goed dat je nu pas in ronde 2 zit?

Een bloedtest zou ik niet doen. De thuistesten tegenwoordig zijn zo gevoeling dat een bloedtest niet nodig is (geen extra medische kosten maken wanneer dat niet nodig is).
    Gewoon over een aantal dagen opnieuw testen.

3. jolien91

jolien91 Actief lid

Jan 10, 2014
    218
    114
    43
    NULL
    Oh helemaal vergeten te melden! We zitten nu in ronde 4 :)
    Mijn ei was 14 of 15 oktober...

Normaal heb ik altijd netjes cyclus van 28d. Behalve vorige maand dus... een week te vroeg en nu dus nog niks

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,913
    15,584
    113
    Nabij Utrecht
    Mag ik vragen hoe je je ei hebt opgespoord?
    Ik neem aan met ovu testen. Welke dag was hij positief?

5. jolien91

jolien91 Actief lid

Jan 10, 2014
    218
    114
    43
    NULL
    Idd met ovulatietest. Deze was positief op 15okt

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,913
    15,584
    113
    Nabij Utrecht
    Dan was je ei dus op 17 oktober en is je nod morgen pas (bij een lf van 14 dagen).

Als je test posi was op 15 okt kan je eisprong natuurljk nooit op 14 okt zijn geweest aangezien je ei 24-48 uur NA je ovu pas springt :)

7. jolien91

jolien91 Actief lid

Jan 10, 2014
    218
    114
    43
    NULL
    Nou dan ben ik deze maand wel enorm verstrooid geweest met mijn berekening hahaha ....
    nog even afwachten dus 😂

Share This Page