HELP!

Discussion in 'Zwanger worden' started by KimJ, Mar 31, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KimJ

KimJ Lid

Mar 31, 2007
    59
    0
    0
    Verzorgende
    Oegstgeest
    Hallo allemaal

Ik heb een vraag of een niet weetje.

Ik ben nu sinds drie maanden gestopt met de pil om weer heerlijk van een dikke buik te kunnen genieten. Van mijn dochter was ik na 3 maanden al zwanger. Heerlijk zo snel.

Nu was de laatste dag van mijn ongesteldheid 2 weken en 4 dagen geleden.

Nu vanmorgen op de wc verloor ik licht gekleurd bleod en was daarna ook gelijk weg. Schrok me kapot! Want ongesteld worden hoef ik nog neit.

De dokterspost zei dat ze het niet wisten dat het een voorbode van mijn ongesteldheid kan zijn maar ook een innestelingsbloeding. Nu denk ik neit dat ik ongesteld moet worden aangezien ik altijd wel krampen ervan heb.

Ik heb een test gedaan en die was negatief. Maar ik las ergens dat het hormoon na de innestelingsbloeding ( als het dat was) wordt aangemaakt.

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij van mijn rotte dag afhelpen. BEn er de gehele dag al mee bezig en wordt geen steek wijzer

De laatste drie ochtenden ben ik ook misselijk en weet van mijn vorige zwangerschap dat het wel iets betekend.

HELP!

Groetjes Kim

2. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

Mar 23, 2007
    254
    0
    0
    Wanneer is precies je NOD ? Ik zou dan zeker wachten met testen en pas testen als je ongesteld moet worden !

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik zou zeggen, probeer het van je af te zetten. Het is niets ernstigs, en het kan een innestellingsbloeding zijn. Het kan ook van de eisprong komen, of van een wilde avond ;). Probeer gewoon je NOD (niet ongesteldheidsdag) af te wachten en dan weet je het vanzelf. Ik krijg de indruk dat je jezelf helemaal gek maakt en dat is nergens voor nodig. Even met beide benen op de grond. Ik hoop dat je over een week of twee een positieve test in handen hebt! :)

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Voor mij klinkt het ook alsof je echt bang bent dat het iets ergs is, maar tussentijds bloedverlies gebeurt weleens en hoeft niets te betekenen. Als je nog 2 weken terug nog ongi bent geweest, is het voor zwangerschapsklachten misschien nog ietwat vroeg. maar je weet maar nooit!

5. KimJ

KimJ Lid

Mar 31, 2007
    59
    0
    0
    Verzorgende
    Oegstgeest
    Hey

Maak me niet druk erom maar moest er vandaag wel over na denken. Is nu bijna drie weken terug sinds mijn ongesteldheid dus ik wacht zeker nog even af.

Kwam gewoon allemaal even raar over vanmorgen. Heel apart gewoon.

Ik kijk wat er volgende week gebeurd want dan moet ik ergens mijn NOD krijgen . Hoop het natuurlijk niet maar is het wel zo dan volgende maand weer een maand.

Groetjes Kim

Share This Page