Dit is gek en ik snap er niks van, wie helpt me?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 01Patricia, 14 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Nu ben ik echt 'van het padje'...

Afgelopen maandag test gedaan - negatief.

Afgelopen woensdag was mijn NOD, maar geen bloed of krampen.

Gister (vrijdagavond) een test gedaan - negatief. Gisteravond heel laat een klein beetje bruin bloed / slijm bij het afvegen: start ongesteldheid dacht ik. Ik met maandverband in naar bed gegaan. Maar vanmorgen: niks! Geen druppel erin. En nu is het al 12.00 uur en is er, naast een beetje bruin slijm niks!

Ik begrijp het niet. Ben dus overtijd, heb wel bruin verlies (een beetje), geen krampen oid, maar de test is negatief en dus niet zwanger.

Wie herkent dit? Wie weet wat het is?

2. Rose2887

Rose2887 Actief lid

11 nov 2015
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien een verlate eisprong?

3. nayaaa

nayaaa Lid

11 nov 2015
    37
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Misschien zit er nog niet genoeg hcg in je urine, dat je daarom negatief test.

4. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    By my was dat ook een keer en toen werd ik na 3dgen toch wel.ongesteld

5. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Ik heb dat ook een paar keer gehad voor mijn tweede.. Helaas was ik toen ook echt niet zwanger. Ik wil niet je hoop de grond in boren maar ik kon mezelf toen ecbt gek maken en dan gewoon een paar dagen later ongesteld worden. Terwijl ik best n regelmatige cyclus heb. Hopelijk gaat het je goed en mag je snel zwanger zijn

6. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    kan hoor, je kan soms alleen wat bruin verlies hebben. en dan is dat je ongesteldheid. ik spreek uit ervaring ;) En loop bij de gyn die zegt dat dat geen kwaad kan.

Deel Deze Pagina