Nu ben ik echt 'van het padje'... Afgelopen maandag test gedaan - negatief. Afgelopen woensdag was mijn NOD, maar geen bloed of krampen. Gister (vrijdagavond) een test gedaan - negatief. Gisteravond heel laat een klein beetje bruin bloed / slijm bij het afvegen: start ongesteldheid dacht ik. Ik met maandverband in naar bed gegaan. Maar vanmorgen: niks! Geen druppel erin. En nu is het al 12.00 uur en is er, naast een beetje bruin slijm niks! Ik begrijp het niet. Ben dus overtijd, heb wel bruin verlies (een beetje), geen krampen oid, maar de test is negatief en dus niet zwanger. Wie herkent dit? Wie weet wat het is?
Ik heb dat ook een paar keer gehad voor mijn tweede.. Helaas was ik toen ook echt niet zwanger. Ik wil niet je hoop de grond in boren maar ik kon mezelf toen ecbt gek maken en dan gewoon een paar dagen later ongesteld worden. Terwijl ik best n regelmatige cyclus heb. Hopelijk gaat het je goed en mag je snel zwanger zijn
kan hoor, je kan soms alleen wat bruin verlies hebben. en dan is dat je ongesteldheid. ik spreek uit ervaring En loop bij de gyn die zegt dat dat geen kwaad kan.