nou dat is toevallig! ik heb ook 2 dagen super buikpijn gehad in mijn onderbuik! en nu is het helemaal weg... wat is dat geweest een eisprong ongi pijn ( ben ik uiteindelijk niet geworden, sinds ik met depil gestopt ben ben ik nog niet ongi geweest! al 8 weken niet) maar goed dus een niet verklaarbare buikpijn is irritant! X
Ja ik weet er alles van... Heb zelf 4 jaar in het ziekenhuis gelopen met onverklaarbare buikpijn... achteraf bleek het een parasiet te zijn geweest en was ik er met 4 behandelingen vanaf... dus ik weet hoe irrie het kan zijn...
Jemig, wordt morgen een spannende dag voor je! Dat zou op de valreep wel heel erg leuk zijn, als je een posi-test in je handen houdt! Ik duim voor je! [-o<
Hoi hoi... Ik heb even mee gelezen... en hoop dat je morgen of wanneer je de test gaat doen.. POSITIEF mag zijn.... En we duimen voor je... Liefs Sara
Hey lieverds, Als eerste natuurlijk heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes... Hier nog steeds geen teken van een ongi dus blijven hoop houden Geen bloed geeft moed he Zodra ik getest heb weten jullie het snel natuurlijk Dikke kus allemaal
Ow, spannend schijndelsvolk Ik duim dat je een posi test in je handen mag houden straks Zou wel heeeeeeeel erg gaaf zijn zo in het begin van het nieuwe jaar . En mocht je toch nog ongi worden , dan zou ik toch even naar de ha gaan . Er zijn namelijk tabletjes te krijgen speciaal voor ongi pijnen Heb ze zelf ook wel gekregen , maar weet de naam niet meer In elk geval werkten ze goed , dus dan toch ff een bezoekje brengen dan hoor Maar eerst duim ik voor een posi test Groetjes Joyce
Ben je al wat wijzer? Ik wel: Net ongi sinds vanochtend....Moet maar even mn banner aanpassen, kende mijn cyclus niet, maar die zit dus gem op 30 à 31 dagen. Op de kalender thuis te zien is het altijd met volle maan!Hebben meer mensen dit trouwens?
ja er is nieuws hier... de ongi is doorgezet dus nieuwe ronde nieuwe kansen... Thanks voor jullie medeleven xxx