Vandaag moesten mijn mannetje en ik naar de gyn voor een samenlevingstest. Nou ja ik alleen kon ook maar hij is toch gezellig meegeweest. Dus die gyn die kijkt eens naar dat preparaatje en zegt. Het is hier maar een dooie boel. Hij kon met veel moeite 1 goed zaadje vinden, die een beetje zenuwachtig op zijn plaats lag te trillen. Nou dat schiet dus niet lekker ip. Das dus geen goed begin van onze zondagmorgen. En we balen hier dus ook heel erg van, maarja wat kunnen we er aan doen. Niks dus, tenminste voorlopig nog nie. Zo dat moest ik ff kwijt. Wie heeft er hier nog meer ervaring met zo'n test en zo'n uitslag? En wat doe je er aan?
Nou moeten we volgende week maandag terug voor een vervolggesprek. Hij zei ook dat mijn baarmoedermond extreem klein in(het gaatje) en dat het daardoor ook nog eens heel moeilij kis voor die zaadjes om de weg te vinden. We blijven maar mooi afwachten en we gaan er nog gewoon voor. Ik heb nou een eitje van 19mm en we zullen toch proberen of we daar toch een babytje van kunnen maken. Want tja het klussen blijft toch ook leuk en misschien zit er wel een heel slim zaadje bij die toch de weg weet te vinden.
hoi wij hebben meerdere samenlevingstesten gehad en de 1 was ook zo'n uitslag als bij jou, maar nu bleek dat zijn zaad prima in orde was, alleen maakte mijn baarmoederslijm zijn zaadcellen kapot zeg maar, de zuurtegraad was veel te hoog van het slijm. Methormonen spuiten en natrium spoelingen zijn we meteen de 1ste keer zwanger geraakt ., dus ben benieuwd wat jullei gynecoloog zegt. Succes liefs fredje
Nou fredje, van harte! Ik hoop dat het bij ons ook zo opgelost kan worden. Ik heb volgende week dinsdag een afspraak en dan weet ik hopelijk meer.