Wauw! Gefeliciteerd!! Je wordt dik met 58 kg en 1.78 hahaha. Hoop dat je nog veel dikker zal worden komende tijd
Gefeliciteerd meid! Wat een fijne verrassing! Volgens mij zaten we in februari in hetzelfde groepje. Ook ik heb toen een miskraam gehad en zie nu m'n banner... Vind het ook zo spannend nu, elk krampje, elk steekje... Maar we blijven positief en gaan er van uit dat alles goed gaat! Ik wens je een hele fijne zwangerschap!
Gefeliciteerd! Wat een prachtige verrassing!! Hopelijk mag je de komende maanden nog veel dikker gaan worden
Wat een leuke reacties!! thanks. Ja heel frapant, want vorige keer geloofde hij de streepjes niet pas als cb aangaf zwanger... en nu geloofde ik hem niet...! hihi weird... En tis alsof nu dat ik het weet ik ook ineens kwalen heb. Heel flauw.. Nu mag ik m krijgen ook hha! Misselijkheid, zelfs overgegeven (misschien toch ook spanning haha), en nu maar duimen... Griezelig hoor. ben best benieuwd hoe ver t is nu dan. (voorheen testte ik al op 6 dpo hahaha, dit is echt even anders zo! haha)
. Nou nu weet je niet hoever je bent miss wel al 6 weken of 5 weken.. Ik ben heel benieuwd en hoop dat je een mooie kerst baby krijgt <3
ja, ik ben erg benieuwd! Las net bij iemand die ook 2-3 weken op cb had, maar op 3w + 4 dgn zat ofz... dus ik gok dat et evengoed gewoon nog vroeg is. eerste keer dat ik zo'n wekenindicator heb gebruikt, dus weet niet zo goed wanneer ie wat angeeft... xx
Ja dat stond ook op het papier wat erbij kwam van clearblue, 2-3 is volgens HA 4-5. nou laat t maar snel gaan, zet me meteen ff op week 16 ofzo
Ik had ook 2-3 op mijn cb.... was toen 3+5 weken zwanger Het zegt dus niks.... Ennuh Pipo had ook 2-3 weken op haar cb en bleek al ruim 17 weken zwanger (groeiachterstand niet meegerekend want dan was ze rond de 20 wkn dacht ik). Het zegt dus niks even je echo afwachten meid.
Komt goed meis lekker genieten nu van dit moment en alles wat er bij hoort en ik heb het ook van de bijsluiter.. Maar zoals je kan lezen verschilt het per persoon
Wauw! Wat leuk dat je man zo'n sterke vermoeden had. Gefeliciteerd saampjes en ga lekker genieten van de zwangerschap! 💙💖🍼
Wauw, moest zo lachen hoe je schreef hoe je man reageerde ''je wordt dik..je bent zwanger'' komt later thuis met de clearblue.. Geweldig dat hij ook nog eens gelijk had!! gefeliciteerd!!