Ja, ik zit bij de club van 16 t/m 30 november, je bent van harte welkom hoor!! Ben benieuwd hoe ver je nu bent
hihi dank voor de uitnodiging !! Ik heb morgenmiddag een echo... maar ik voel me niet helemaal ok, heb vannacht gedroomd dat et weer niet goed was... bah... nou ja morgen maar afwachten...!
Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog Hoe laat heb je je echo? En laat je weten hoe het was? Veel plezier en succes!
Wo, wat heeft jou vriend een goede intuïtie. Hij was zeer zeker van zijn zaak en kijk een mooie positieve test in handen. Super. Gefeliciteerd.
Nou de echo was niet een happy news. Werd gemeten op 6,3. Maar vruchtje was moeilijk te zien / te klein en geen hartactiviteit.. moet volgens haar rekening houden met opnieuw slecht nieuws Volgende week de 26e opnieuw een echo.. maar ik heb r een hard hoofd in. de vrouw was heel voorzichtig met me.. had heel gesprek over de mk van feb ook en ik kon aan haar aflezen dat ze baalde dat ze me geen happy nieuws kon geven.. Dus met knoop in mijn maag weer naar huis. Nu afwachten....
Ik ga mezelf echt moeten inhouden om nu niet elke dag te gaan testen om te kijken wat er gebeurt.... Ben heus geen controle freak.... maar dit soort zaken komen zoals ze gaan en je hebt geen keuze als meerijden in de achtbaan ervan he....
Wat een schatje, die vent van je! Van harte gefeliciteerd 🍼 💋 En shit, nu lees ik pas je laatste berichtje... K ga heel hard voor je duimen dat het goed blijft gaan!
Oh nee maar te klein waarvoor? Want je weet niet hoe ver je bent toch? Hopelijk ben je gewoon minder ver dan ze dacht en komt alles goed! Ik gun het je zo!!!!