Hay dames Nou ik maak nu zoiets gek mee! Ik doe de clear bleu test early. En 1 min later zag ik opeens een streepje maar dan horizontaal maar het moet verticaal zijn! ik snap er helemaal niks van. p.s dit is de early die heeft normaal geen streepje als je niet zwanger bent, en wel zwanger is dus verticaal
Er moet toch een plusje komen te staan? Die ene streep komt altijd. De andere streep komt alleen bij zwangerschap.
Als deze test een plusje moet worden, dan zou ik zeggen, niet zwanger. Het is wel heel vervelend dat dit zo gebeurt.
Ik twijfelde al. Dan zou ik echt zeggen ongeldig, dus feitelijk weet je dan niet waar je aan toe bent. clearblue heeft een gratis telefoonnummer. Ik zou ze even bellen en daar vragen. Ik begreep eens dat ze, als een test ongeldig is, ook wel eens een nieuwe test opsturen en aangezien deze niet zo goedkoop zijn...
Is het niet per ongeluk die 1-minuut-test ipv early? Dat bv de verkeerde test in het doosje zat? Dacht dat die veel op elkaar leken qua uiterlijk. De snelle heeft een plusje met daarnaast nog controle-lijntje, de early heeft twee verticale streepjes bij positief.
denk je? Echt balen zijn best dure testen. Maar nog erger nu weet ik nog niks. Ik had namelijk ook al kruidvat early gedaan en daar verscheen en heeeel wazig kruisje ( daar moet je wel een kruisje krijgen. Maar ik lees dat ze vaak vals positief testen. en nu dit
Ja, zou ik zeker doen. Zeker gelet op de kosten en je hebt gewoon een test in je handen die je niet als geldig kunt beschouwen.