Dames, ik zit met een probleem moet even mijn ei kwijt want ben heel internet aan het afstruinen op zoek naar een antwoord aangezien de winkels vandaag dicht zijn. Ik ben moeder van 2 dochters, heb na de 2e bevalling niet meer aan anticonceptie gedaan, voorheen wel de prikpil gehad. Ik heb wel met condoom gemeenschap gehad maar deze is er een keer vanaf gegleden. Gelukkig werd ik wel ongesteld en ben daarna ook weer 2x ongesteld geweest. Echter merkte ik dat mijn gezicht onder de pukkels zat, ik heb een buikje gekregen en zonder aanleiding ook zwaarder geworden. Daarbij heb ik vaak last van duizeligheid, licht in mijn hoofd snappen jullie wat ik bedoel? Maar goed ik dacht ik ben ongesteld geworden dus ik ben vast niet zwanger. Ben bij de huisarts geweest voor de prikpil maar nu... heb ik zo'n raar gevoel in mijn buik. Alsof er wat rond zwemt. ik voel plofjes in mijn buik, gewoon vreemd. Ik ben nu bang dat ik zwanger ben, ik kan morgen een test kopen natuurlijk om het zeker te weten, maar wat als het zo is... gaat het dan wel goed met het kind aangezien ik de prikpil heb gekregen, ik ben bang dat er dan wat mankeert. mijn man ook die is boos op me dat ik niet voor dat ik aan de prikpil begon eerst even een testje had moeten doen. Hoop op een antwoord zodat ik vanavond weer kan slapen..
wat een vervelende situatie! Misschien kun je je verloskundige even bellen? Ook op het spoednummer of de huisartsenpost? Heb je krampen gehad? Ik denk dat het mee valt hoe ernstig het is
Ik heb vaak krampen in mijn buik idd, zoals nu ook. Ja mocht ik zwanger zijn, zou ik er heel blij mee zij hoor, maar ik ben gewoon zo angstig dat het dalijk zonder armen en benen ter wereld komt. Niet dat ik er dan niet van zou houden maar ik gun mijn kind een gezond lijf als je begrijpt wat ik bedoel, dus niet om iemand aan te vallen. dan zou het mijn schuld zijn mocht er iets niet goed zijn..... je kan ik wel bellen voor dit als spoed? ik weet niet hoor... hihih
Het merendeel van je klachten (duizeligheid alsook gewichtstoename enzo) kan ook heel goed een bijwerking zijn van de prikpil. Ook ben je al drie keer ongesteld geweest intussen. Die plofjes kunnen erg goed je darmen zijn. Ik denk dat je niet zwanger bent, maar testen kan geen kwaad natuurlijk Negatief is uiteraard niet zwanger, want je test de hele zwangerschap gewoon positief. En als je denkt "al een tijdje zwanger te zijn" kun je op elk tijdstip van de dag testen. Succes en laat je ons de uitslag weten?
Nee nee want ik had die klachten al voor dat ik met de prikpil begonnen was. Maar goed ik heb een test gehaald en ik ga ff doen ik laat t weten