Dit is mijn lijf

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sakinah, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Die waren echt TE ranzig idd. Hij was wel naar de h.a geweest hoor, wel 2 hele keren in 11 jaar tijd:D;)

2. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Die lel vond ik het ergste nog niet.... Kreeg pas echt de rillingen van de operatie die ze kreeg!
    En knip! weg lel...... Zat te griezelen op de bank.

3. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Ik zit steeds weer op de bank te discussieren met mezelf: "ik wil wegzappen, maar toch ook niet, maar het is ranzig, maar ik wil het toch zien, maar ook eigenlijk niet!"
    Te erg, lef (of erg naief) van die mensen dat ze zo met hun hele hebben en houwen op tv willen.

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Jammer heb het gemist gisteren!

Maar nog even over die lel he? Toevallig zag ik de dag erna die documentaire van Sunny Bergman, "the Sunny side of sex". Zij was in Oeganda en daar rekken vrouwen hun schaamlippen juist uit ter verhoging van het sexuele genot. Echt heel interessant contrast tussen die twee programma's: cosmetisch versus genot. We zijn hier in het Westen wel een beetje doorgeslagen hoor. Schaamlipcorrecties om cosmetische redenen, moet niet gekker worden eigenlijk... O, en een paar dagen geleden zag ik de Engelse variant en daar hadden ze te VEEL weg gehaald van die vrouw haar schaamlippen en die zal er de rest van haar leven onwijs last van hebben. Nou, ook lekker dan, zit je daar met je esthetisch verantwoorde kutje waar je niks mee kan omdat alles pijn doet...

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    o die tenen gisteren bahbahbah. was lekker aan het knabbelen voor de tv maar had al snel geen honger meer. wilde wegzappen maar toch weer niet. die hanglel van vorige week, zou het zelf ook nooit doen maar denk wel dat dit probleem vaker voorkomt en ze heeft zo toch veel meiden laten zien die het probleem hebben dat er wat aan te doen is. vind het wel goed dat ze der trots opzij heeft gezet om andere te helpen. het was wel een extreme afwijking en kan me voorstellen dat je je schaamt als je je broek uit moet doen

6. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Pohh die voeten, heb al een voeten fobie maar dat sloeg werkelijk alles bah bah en nog eens bah!... Afhakken die handel haha... Brrrr

7. Only me

Only me Niet meer actief

#47 Only me, 3 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2011
    Die man met die hernia is de broer van mijn ex....

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    ik denk dat het zo in elkaar zit: de mensen (bijvoorbeeld van die lel) lopen al bij de kliniek. Dan horen ze dat, als ze er mee op tv komen, de ingreep met korting oid krijgen. Het is nml steeds die bergmankliniek... Dus die mensen zijn al lang onder behandeling.

De man van de hernia: kom er mee op tv, en je wordt geholpen in een privekliniek. Wat wil je nog meer???

Het is in mijn ogen doorgestoken kaart :)

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik loop al een tijdje met een hernia en sta op de wachtlijst. wordt deze maand opgeroepen voor de operatie (is al 2x uitgesteld). z'n privekliniek helpt snel maar kost ook geld wat een ziekenhuisoperatie niet kost voor mijn. de pijn is echt te erg en heb een tijdje nog erger gelopen dan die man gisteren op tv. helaas heb ik het geld niet voor een privekliniek. ik zou dus ook meteen ja zeggen om op tv te komen als ik meteen geholpen zou worden. dit vind ik dan wel weer anders dan met die tenen of schaamlip.

ik den inderdaad dat er veel mensen zijn die echt al wel in de kliniek zijn geweest en hun gevraagt is om tegen een vergoeding of gratis operatie hun verhaal op tv willen doen. is gewoon reclame :D

10. Only me

Only me Niet meer actief

Die tenen waren echt... ieeeuuwwww!!!!

11. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Die tenen jakkes! ging bijna over m'n nek hier. brrr. Toen hij de kliniek binnenkwam dacht ik dat hij zich schaamde en kwam voor zijn schele ogen :D

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

:D:D:D. hij keek wel heel erg scheel. weet zeker als hij huilt dat zijn tranen over zijn rug rolen zo scheel. linkeroog in zijn rechterbroekzak ;). dacht ook echt dat hij daar voor kwam

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik dacht dus ook eerst dat hij kwam voor het scheelkijken, totdat hij zijn schoenen uitdeed. En volgens mij had hij ook een rondje tandarts nodig

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

klinkt logisch op zich, heel eerlijk als ik echt heel erg ergens last van had dan spaarde ik daar gewoon voor, dat zijn belangrijkere dingen, kijk borstel die hangen (of iets cosmetisch) zou ik juist harder over nadenken dan iets wat echt gewoon nodig is.

15. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hahaha :D wat een reacties hier. vind het ook een interessant programma

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik snapte die vent met die tenen echt niet.
    Naar eigen zeggen al 11 jaar last van die teennagels, en maar 2 keer naar de huisarts geweest, luiwammes.
    Maar je zal ermee getrouwd zijn, ieuw!

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Vind het ook leuk om te zien ;) Sommige dingen zijn wel erg, en dan denk ik, volgens mij had je IETS eerder naar de ha moeten gaan :p

Ja dom is dat :(

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik vind het een goed programma, veel mensen schamen zich gewoon ontzettend voor bepaalde dingen en durven daarmee niet naar de dokter. Door op tv te laten zien dat er genoeg andere mensen zijn met rare aandoeningen, word de drempel om naar de HA lager gemaakt.

19. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Heb het programma ook gezien,het meisje dacht dat ze een lange clitoris had maar het bleek dat haar binnenste schaamlippen langer waren dan de norm.
    Vind het heel knap dat ze dat op tv durft en eigenlijk ook wel goed omdat veel vrouwen grotere schaamlippen hebben en zich daarvoor schamen.

20. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik vind dat altijd leuke programma's, heb de Nederlandse versie nog niet gezien, maar Genante Lijven wel, en dat vind ik altijd super interessant! Ik begrijp inderdaad ook echt niet waarom die mensen er ineens open en bloot mee op tv komen terwijl ze zeggen er vaak al lange tijd mee te lopen en niet naar de dokter te durven.. maar daar zal wel iets achter zitten (dus volledige vergoeding van behandeling + nazorg ofzo, misschien nog wel meer). Ik schaam mezelf echt niet snel, maar ik wil al niet op tv met een wrat op m'n vinger, dus bijzonder dat deze mensen het wél doen met genante dingen!

Verder vind ik het altijd zo opvallend dat je van te voren een beeld bij iets hebt (bv iemand beschrijft dat hij al jaren last heeft van aambeien), iemand schaamt zich er vreselijk voor, dus mijn beeld is dan dat het er af-schu-we-lijk uit gaat zien... en dan laten ze het zien en denk ik telkens;'Goh, ja, vervelend voor die persoon, lijkt me niet prettig, maar 't ziet er eigenlijk helemaal niet zo smerig/genant/watdanook uit als ik had gedacht...' Tuurlijk zijn sommige dingen wel gewoon echt vies, zoals hele smerige schimmels ofzo, maar dan nog vind ik het altijd wel meevallen?
    Het neemt bij mij iig wel schaamte weg, ik zou echt niet lang met iets ongemakkelijks rond lopen nu ik van veel dingen gewoon zie dat 't er allemaal eigenlijk vrij normaal uit ziet (alleen afwijkend of beschimmeld ofzo :p ).

Deel Deze Pagina