Dat viel me ook al op ja. Maar mijn reacties was: veel plezier op je werk morgen en je vriend ook! Zou me rot schamen en heb ook snel gezapt, want vond het onsmakelijk om naar te kijken.
vind het zowiezo een vies programma, ga ook niet meer kijken. die tenen van die schele vent staan nog in me geheugen gegrift en krijg het beeld niet meer weg. dacht eerst die komt voor zijn ogen maar toen hij zijn schoenen uit deed o blerk nog steeds kippevel . dan vind ik die doos helemaal niet zo erg. als je in de supermarkt langs de tijdschriften loopt, staan of liggen (tis hoe je het bekijkt) ze ook open en bloot op een plankje. zou het zelf ook nooit doen maar sommige meiden zijn dol op geld verdienen en als het zo moet tja ik kan niet in haar portemonee kijken.
Lovewinnie: Nou die poesjes in magazines in de supermarkt zien er toch vele malen "smakelijker" uit dan deze grot. Dat vind ik nogal appels met peren vergelijken.. Een beetje het neusje van de zalm versus de oude oester Als je nou een goed figuur hebt en een playboypoes (haha) dan snap ik dat je deze best ten toon durft te stellen, maar in haar geval.. Nee sorry. Wat zet je jezelf en vriend voor l*l.