Hallo allemaal!! Vandaag nog steeds geen bloed.. Heb vanmorgen een test gedaan, helaas negatief.. Afgelopen nacht heel erg misselijk geweest, en ook vandaag overdag steeds vlagen van misselijkheid. Verder geen symptomen. Nou vraag ik me af of ik eigenlijk nog kans heb op een zwangerschap. Hebben jullie na negatieve testen toch nog positief getest? En wanneer kan ik dan het beste testen? Heb ergens wel het gevoel dat ik zwanger ben.. Hoop op reacties!
ik was 5 dagen overtijd 3 negatieve testen gehad en nu begint me ongi door te komen. Er zijn best wel vrouwen die laat positief testen dus hoop zo voor je dat jij daar 1 van bent veel liefs en laat je even weten hoe het afloopt trotse moeder
Het wil wel eens met 2 dagen verschillen.. Mn langste cyclus is 31 dagen (dat zou bij mij dan morgen zijn, dus kan morgen nog ongi worden) en mn kortste 28 dagen. Maar voel niet echt dat ongi pijn, dat heb ik normaal wel voor ik ongi word... dus dat is een beetje vreemd. vandaar dat ik ook twijfel. Vind het zoo spannend! Heb geen testen meer in huis, dus moet sowieso tot maandag wachten met testen, maar misschien is het verstandiger om nog langer te wachten. Succes in de volgende ronde!
hier hetzelfde probleem vandaag 1 dag overtijd 1 dag voor nod donderdag dus negatief getest.. op op cd 14 mn ei gevoel zit nu al op 15dpo heb krampjes bij mn schaambot en aan de zijkanten
haha danielle, ook spannend voor jou dus! Wel toevallig, beide in ronde 4 en allebei een dag overtijd! Hou je me op de hoogte?
ik heb trouwens pas sinds vandaag wat licht gevoellige maar vooral grotere borsten en heb al dagen drukkende pijn op mn schaambot zeg maar verder niet echt klachten en jij?
ja ik ben sinds afgelopen nacht steeds misselijk.. En last van obstipatie en opgeblazen gevoel, erg vervelend!! Of ik grotere borsten heb merk ik nog niet zo, mn vriend zegt van wel, maar dat zegt ie wel vaker, haha!
moeilijker naar de wc heb ik ook ja vooral harder en maar eens in de 2 dagen terwijl het wel erg rommelt daarbinnen
nou echt heel erg spannned... ik ga ook overdreven vaak naar de wc, om te kijken of ik ongesteld ben geworden.. haha.
hey meiden. ik ben ook wel benieuwd vandaag 6 dagen over tijd! vanmorgen nog getest en negatief nu al 3 negatiefen gehad:x wordt gek van die onzeker heid Liefs shir
Hier inmiddels 12 dagen overtijd. Dit is pas de 2e ronde, maar toen ik een jaar geleden een tijd met de pil was gestopt was ik ook heel regelmatig. Wel eens 2 dagen verschil maar niet zoveel. Wel pijnlijke borsten maar verder geen klachten, en tot nu toe alle testen negatief. Dus ga er maar vanuit dat mijn cyclus behoorlijk van slag is.
femsiejj, woow 12 dagen overtijd, zo lang al!!! Dat kan dan misschien te maken hebben met ontpillen? Ik ben 3 jaar geleden al met de pil gestopt, dus bij mij heeft het nix met ontpillen te maken hebben.. Pfff wel erg vervelend zo hoor. Morgen moet ik om 7.00 uur al werken, dus echt tijd om naar de winkel te gaan in de ochtend om een test te halen heb ik ook niet.. *snik*. Denk dat ik dan pas dinsdag opnieuw ga testen.