Ik vind het er wel goed uitzien hoor. En bloedverlies zegt vaak ook helemaal niets. Wellicht is het omdat je utero gebruikt hebt en opeens gestopt ofzo? Of gewoon van de innesteling! Ik duim heel hard voor je meid! Vorige keer hadden we samen de miskraam dat weet ik nog...... Maar natuurlijk heb je er geen invloed op he....
Spannend zeg! Is het niet mogelijk om toch nog utro te gaan nemen en bij de gynaecoloog extra te vragen? Duim zo voor je dat het goed blijft gaan.
Heb nog steeds licht bloedverlies maar geen buikkrampen en geen stolsels het blijft dus nog ff spannend. Morgen weer testen
Nou lekker rustig op de bank chillen vrouwenfilms kijken of series wat je maaar leuk vind zolang je maar ontspant goed❤️❤️❤️❤️
Had gisteren met 3e urine getest en vandaag ook. Heb ze even onder elkaar gezet. Vanavond ga ik 2 uur voor het slapen niks meer drinken en dan morgen met ochtendurine testen. Maar ik bereid me maar alvast voor op het ergste
J ik snap je ongerustheid wel. zijn geen mooie testjes nog , erg licht. Ik zou me ook voorbereiden op een misser , dan kan t alleen mAr meevallen
Tjah ze zijn inderdaad nog erg licht voor 12/13 dpo.... balen zeg! Maar duim dat het gewoon een late starter is!
Meiden ik zal maar eerlijk zijn, ik denk dat het gewoon weer mis is. Heb vandaag een hoeveelheid bloed verloren wat gelijk staat aan een menstruatie. Morgenochtend test ik nog wel maar ik ga er vanuit dat de test lichter zal zijn en dat dit kleintje ook niet bij ons mocht blijven. Morgen bel ik ook de gyn wat nu verder. Als ik niet voor mijn NOD had getest had ik gewoon gedacht dat mijn menstruatie was doorgbroken. Helaas, het is niet anders. In ieder geval hoop ik dat de mmm ons wel een kleintje mag brengen.
Wat vreselijk, ik denk dat extra progesteron in ieder geval een goede stap is voor een zwangerschap ook. Heel veel sterkte en hopelijk is het gauw raak van een plakker.
Ik hoop toch nog op een wonder alhoewel ik snap dat t tegen beter weten in is.. ik vind t zwaar ... voor je. Hoop dat de mmm je die plakker brengt❤️❤️❤️❤️Liefs