Denk 4 weken en 6 dagen of precies 5 weken vandaag En heb de testen van me andere kinderen bewaard en het streepje komt kwa dikte en donkerheid overeen met doe van hun op 4.6 Maarja toch n vreemd verhaal dat hij vrijdag en zaterdag Zeer licht was Heb even het rijtje toegevoegd met de nieuwste onderaan alleen mijn tel upload ze gekanteld
Jeetje wat een achtbaan zo zeg . Ik hoop voor je dat deze laatste een goed teken is. En ja, misschien kun je eens vragen om utrogestan, dat krijg je ook zonder ivf (zelf ook gehad). Zeker omdat het elke keer lijkt mis te gaan met innesteling.
Goh wat naar, maar die laatste test lijkt dan weer beter! Ik hoop echt dat het goed komt! Rustig aan!
streepje was vandaag nog mooi opgedroogd ga dinsdag naar de huisarts vragen of een bloedtest, want wachten tot de 27ste vind ik wel wat aan de lange kant
nou dit is toch niet te geloven dames?! vanochtend een testje gedaan en streepje super super licht? hoe kan dit nu toch?? word hier zo onzeker van heb de ha gebeld en dan is een moeilijke man, dus de assistente gaat eerst toestemming vragen voor een bloedtest (alsof hij het zelf moet betalen!!) dus dat hoor ik nog veder heb ik de vk gebeld waar ik de 27ste een echo had en die doen niet aan bloedprikken zij ze, daarvoor moet ik bij de ha zijn wel heeft ze er een echo bij gepland voor aankomende maandag, dus exact nog 1 week, wel fijn dat ik eerder terecht kan, maar ik hoop dat ik ook nog bloed mag prikken want dit is zo verschrikkelijk zenuwslopend
Jeetje ja dit is erg gek meid... Ik zou eens een kruidvat test halen en die doen? Bloedtest zijn ze nooit zo enthousiast mee trouwens...
word er echt heel onzeker en zenuwachtig van elke keer als ik toch een donkere test heb krijg ik weer volle moet die vervolgens word weggekieperd door een tuurtestje! kv geeft het zelfde aan, die heb ik er tussen door ook geprobeerd deze testen zijn kwa streepjes duidelijker
Misschien kun je beter een andere test doen? Waarbij je niet naar een streepje hoeft te zoeken? Het is ook nog best vroeg he, 4,6 of dan nu ong 5 weken.. Wel fijn dat je sneller een echo kunt laten doen en hopelijk laat je dokter je gewoon komen! Succes!
en ik krijg geen bloedtest! dokter vind het onzinnig. (punt dat is letterlijk wat hij zij) nou ja ik ben het ook helemaal zat allemaal krijg er stress van, ik wacht maandag die echo wel lekker af kimberley1989 vorige week heb ik 2x n cb digi gedaan en die gaven negatief aan en dat is wel al n week geleden maar ze zijn toch aardig prijzig haha
De dokter moet niet zo zeuren! Als het onzinnig is zou je er niet om vragen! Heel veel succes, hoop op een goede afloop!