dit is niet goed he?...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jennah1989, Dec 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. R85

R85 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Sterkte meid, hier wordt je niet blij van :(

2. Jennah1989

Jennah1989 Actief lid

Oct 2, 2013
    168
    0
    0
    ja elke keer denk ik dat het klaar is en blijkt er een vervolg te komen haha
    kan wel een boek schrijven

kijk als het niet goed zit, dan is dat uiteraard jammer maar dan ben ik blij met die zekerheid en nu in het onzeker
    want tja officieel ben ik zwanger maar er is geen zwangerschap te zien

afwachten dus dan maar

3. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    1,421
    1
    38
    Randstad
    Ohhh Jeetje jennah wat vreselijk :( die onzekerheid...pfff. Ik hoop dat er na morgen meer duidelijkheid is! Sterkte ermee!

4. Jennah1989

Jennah1989 Actief lid

Oct 2, 2013
    168
    0
    0
    uitslag hcg was zodoende gedaald dat de gyn een mk net bevestigd heeft! jammer maar ik had het al verwacht
    en eindelijk gaan ze onderzoek doen naar de miskramen, naar al die jaren word ik eindelijk serieus genomen omdat er nu elke keer bewijs was van bloedprikken en echo's
    nu moet ik wachten op mn ongi en dat kan nog wel 2 weken duren,

10 januari heb ik de afpsraak bij de gyn, spannend aan de ene kant en aan de andere kant verwacht ik er niet zoveel van, in nl zijn ze namelijk helemaal niet ver ontwikkeld op het gebied van vroege miskramen terwijl in belgie en duitsland wel, dus die opties hou ik zeker open
    het gaat elke keer na de bevruchting/inesteling mis, het hcg hormoon word aangemaakt en stijgd om vervolgens de blijven hangen waardoor ik dus ook niet ongesteld word
    terwijl het vruchtje dan allang is afgebroken, mijn lichaam blijft hangen in stand zwanger! daarom is er op de echos niets te zien , het is te klein om te kunnen zien en alleen via de bloedtest zien we beetje het verloop ervan

dit is dus mk nummer 12!!

4 voor dochter nr 1 - toen zwanger van nr 1
    5 naar dochter nr 1 - toen zwanger van dochter nr 2
    3 naar dochter nr 2 - 3 sinds mei 2013

ondertussen ben ik moe, sinds augustus ben ik maar 1 keer ongesteld geweest en heb de rest van de weken rond gelopen met zwangerschapshormonen
    elke ochtend misselijk, zere borsten, zeer moe etc, en dat voor niks! balen, maar diep van binnen weet ik dat het goed zal komen!!
    het levende bewijs loopt namelijk rond in de vorm van 2 mooie meisjes hihi

groetjes

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff heftig meid :( neem even je rust nu hoor. En idd fijn dat ze je eens serieus nemen

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ook al weet je dat het ooit vast goed komt, voor dit moment is het toch balen! Veel sterkte ermee en ik hoop voor jou dat er wat gebeurd als je onder de gyn staat.

Share This Page