Als ik de testen in het echt zie, weet ik bijna zeker dat het goed zit! Zo waren mijn eerste testen ook, dus ik zie het positief in. Het is jullie gegund! Xx
Het lijken door gelopen testen.. maar wie weet lijkt dit zo. Ik zeg ook even cb testje doen duim duim duim
Ik heb trouwens nog even een drupje water over de testen gedaan maar de streepjes blijven, maar de tijd zal het leren! Ik duim ook voor mezelf haha Thanks iedereen!
Had net een poosje een behoorlijk ongesteldheidsgevoel... Nu is het over, hoop dat dat zo blijft!! Bah, wat een onzekerheid!!!!!!
*knuf* Ik blijf voor je duimen dat nu eindelijk jullie eerste wondertje onderweg is! Ik gun het jullie echt! xx
Oehhh, dat klinkt goed! Ik hoop dat ze gauw duidelijker worden haha. Oke! Dus dat is wel normaal dat ongesteldheidsgevoel?? Even een vies praatje maar sinds ik dat gevoel heb heb ik ook ineens veel meer witte afscheiding... Naja zo lang het maar wit blijft en niet rood wordt vind ik het helemaal prima! Ik denk overigens nog steeds dat ik morgen gewoon ongesteld word hoor... Ik durf geen hoop te hebben
Jaa ik zie ze ook en zo begon mijn kv test ook !! en zie banner.. Veel meer afscheiding had iik ook last van lijkt nu gelukkig minder te worden .. morgen of overmorgen nog is een testje doen
Oke! Dat geeft me weer een klein beetje hoop! Ik lees alleen zoveel spookverhalen over die kv testen de laatste tijd dat ik er niet veel vertrouwen in heb, maar geen bloed geeft moed! Ik durf morgenvroeg nog niet weer te testen, ik wacht af of m'n ongi doorbreekt en zo niet dan test ik vrijdagochtend sowieso!
ik zie op allebei de testen een streepje ik denk dat je zwanger bent en die ongesteltheids gevoel hoort er bij is het groeien van je baarmoeder
Hoi iedereen! Helaas werd ik net wakker met enorme krampen en ben ik dus ongesteld. Op naar ronde 7, maand 8