Ik weet het even niet meer. Mijn ovulatietesten waren positief toen hebben we het gedaan toen kreeg ik last van roze afscheiding en een klein beetje bruin dat duurden 2 dagen. Ik zou 1 juni ongesteld worden maar dat kwam niet alleen weer roze afscheiding en wat bruin ook duurden dat 2 dagen. Ppppfffff Tot nu toe nog steetds niet ongesteld. Zwangerschapstest was ook negatief. Maar ik denk niet dat ik zwanger ben want maandag had ik dradig afscheiding toen hebben we het gedaan en dag daarna last van pijn rechts onder in mijn duik. Wie heeft dat ook wel is gehad. En is dit nou mijn eisprong. Al vast bedankt
Zijn dit ovulatietesten of zwangerschapstesten? Moet hier een kruisje opkomen? Ik vind die kruisjestesten 10x niks. zou eens een andere test proberen.
Hmmm.. Wat vreemd zeg! Wanneer heb je voor t laatst een zwangerschapstest gedaan? En misschien is je ei toen niet gesprongen?
ik heb het ook gehad heel veel van die slijm waar je draden van kan trekken en toen hebben we het gedaan zondags werdt ik wakker pijn in me buik mijn borsten deden ook erggggg zeer en ik was zwanger
Nedjla. Wanneer zou ik het beste kunnen testen dan. Vandaag een test gedaan dacht wel wat te zien maar heel vaag dus ben daar niet zeker van.
Mamavandonovan. Ga ik doen Vandaag ook heel erg last van afscheiding alleen kan ik er nu niet echt draden van maken. Afen toe last van mijn borsten.
Ja het kunnen echt tekenen van een zwangerschap zijn. Ben echt benieuwd. Ik heb wel een vaag vermoeden omdat je al zei van een heel vaag streepje. Succes morgen. Ik zal aan je denken.