Music... je bent echt wel zwanger hoor Denk dat die CB test wat meer HCG nodig heeft en omdat je in de avond teste hij het niet goed opving zeg maar... Maar je kv-testen zien er echt wel goed uit!
Ik had ook pas een dag na een positieve KV een positieve CB digi. Deze heeft meer hcg nodig. Je bent echt wel zwanger meid!
Nog bedankt voor je krabbel! Misschien jij ook wel, dit was voor ons ook een hele verrassing namelijk
Je bent zwanger!!! Gefeliciteerd!!! Mag ik vragen hoeveel dagen je voor je NOD positief heb getest? Ik moet nog een paar dagen wachten....maar ben zoooooo nieuwsgierig!.....
hihi geen idee meid ik weet niet waneer ik ongi moet worden maar iig had ik op 19 maart een pos ovu test ik ga ervan uit dat ik de 22 maart mn eisprong had ik heb voor het eerst 6 dagen na eisprong getest! en die waren heeeel licht, nu issie pos
jeetje!Dat is wel supervroeg voor een test....maar dan ga ik morgenochtend maar eens een testje wagen hihi.....7dgn na eisprong. pfff wachten duurt zo lang haha....
ja ik raad het wel af hoor,,ik heb wel pos, getest maar het geeft wel onrust omdat ik nu nog onzeker ben over de uitslag! haha gek he maar ik snap je wel hoor ,,ik ga maandag nog eens testen
Nee hoor zit niet in de familie maar dat hoeft ook niet want een eiig kan iedereen overkomen. Twee eiig is wel erfelijk. Geniet van je zwangerschap.