dit is niet te geloven

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door ikkuh, 23 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    hey dames
    zoals ik al wel eens vertelt heb heb ik een hele goeie vriend
    we hebben er zelf in begin van mij zwangerschap over gehad om toch misschien iets op te bouwen.
    sinds december of eigenlijk al eerder hoorde ik weinig van hem ik was gewent hem pa x in de week te spreken.. hij vertelde dat hij erg druk was met zijn vader(die een hart aan val heeft gehad) en de zaken moest overnemen en in december druk was met vuurwerk(waar hij in doet) ik heb hem nog gesproken 31december om hem happy new year te wensen en hij had me nog gesmst dat ie me wel miste.
    ik heb hem 3weken geleden gezien hebben gezoend.
    maar in eens hoorde ik niks meer hee raar net als daarvoor maar ik vertelde hem nog dat ik hem graag wou als me vriend je kent het wel, maar kom ik van de week op hyves ik denk laat ik eens kijken of hij dat ook heeft altijd leuk:D.. zie ik daar een berichtje van een meisje die zegt Houvanje en kusje je meissie ik dacht bij me zelf dit kan niet waar zijn.
    was ik gister bij me vriendin omdat ik me daar erg kwaad over maakte gingen we op onderzoek uit op die site staat er bij haar tussen de berichtjes dat ze sinds 31december 2007 verloofd zijn! :evil:
    nou toen zakte me broek van me kont letterlijk! ik kon me niet voorstellen dat hij mij 2jaar lang voor de gek heeft gehouden. het meisje woont niet eens bij mij hier maar ergens anders. de jongen die ik ken zou nooit trouwen. ik vind dit zoo erg he moest echt even me verhaal kwijt.
    hij weet hoeveel ik megemaakt heb dat ik er alleen voor sta en dan dit.!
    die jongen leeft 2levens vresselijk! maar nu valt alles op zijn plek kwa tijd afspraken reden dat hij nooit bij hem thuis kon afspreken... omda hij hier niet woont waarschijnlijk!

sorry voor lange verhaal maar moest even kwijt!
    pffff

2. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    ooh dat maakt nie uit
    nee dit is ook eigenlijk niet te geloven als ik er nog aan denk dan geloof ik het niet.
    en die jongen is nog maar 21jaar en dan een dubbel leven... het moet gewoon niet gekke worden in deze wereld!
    maarja wie zijn wij omdat te zeggen.

3. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Jeetje meid wat erg voor je!

Ik wil je veel sterkte wensen, want dit is niet zomaar iets wat je meteen vergeet.

Sterkte meid!

Liefs,
    Charissa

Deel Deze Pagina