Ladies, sorry voor alle vragen die bij me boven komen borrelen, maar ik wil niets doen om de baby in gevaar te brengen natuurlijk.... ik begrijp dat ik geen trap moet gaan verven (maar zou een beetje opschuren wel kunnen?), maar mag ik wel een badkamer kitten (ik moet 5 meter kitten, deurpost)? uiteraard trek ik dan nu handschoenen aan (normaal niet) en zet ik het raam open. ik ben nog een beetje zoekende wat wel en wat niet kan.
Je moet vooral niet teveel panieken.... Als je gewoon die klusjes doet met genoeg luchten en geen 80 uur in de week is er niks aan de hand
Je kan gewoon alles doen.... Ook verven, ook schuren, ook kitten.... Voor verven zorg je gewoon voor ventilatie.. Maak het jezelf niet te moeilijk hoor
Je kunt toch gewoon je trap verven met een verf op waterbasis? Ik heb best wat geverfd de afgelopen tijd, vond dat het best kon. Gewoon de ramen open zetten. Kitten kun je dus ook prima.
Ik heb heel de kamer van de kleine geverfd ik zou ook gewoon kitten enzo. Zou je vooral niet te druk maken en geen echte rare dingen doen maar een beetje klussen in huis kan toch best.
Heb afgelopen weken bijna t hele huis geverfd ben nu bijna 20 wkn Gewoon relaxt doen en lekker zolang mogelijk doorgaan met alles wat je normaal ook zou doen
Wij zitten midden in een verbouwing en doe ook alles van verven, schuren en afwerken. Onze baby groeit super en is niks met aan het handje
@1981Mama: enige waar je op moet letten, zijn giftige stoffen en oplosmiddelen! Het gaat niet zozeer om je handen, maar om wat je inademt. Idd verf op waterbasis. Dan kan voor de rest alles hoor.