volgens mij las ik in een ander topic dat hij om 18.49 was geboren? Fenne om 18.45 @ ons kleintje: er is niks veranderd nog steeds een half behangen muur, 3 muren die nog een laag verf moeten.. jammer dan hoor, komt wel. nu ff wat belangrijkere dingen zaterdag lekker veel visite gehad, erg gezellig. wel doodmoe daarna, maar was t wel waard! heb toch mijn meisje kunnen showen, en de rest komt nu wel..
ik zie nu net dat Luna86 degene was die om 18.49 was bevallen. misschien maar een club op gaan richten voor mama´s die zijn bevallen op 01-02-10?
her kenbaar we hebben 40 kaartjes verstuurd en er is maar een mannetje of 25 geweest. heel veel mensen zeiden ook we komen als het rustig is. de eerste week hebben we echt helmaal geen visite gehad wat voelde ik me slecht zeg
Wij hebben 60 kaarten verstuurd en denk dat nog niet eens de helft geweest is. Mijn vriend heeft een grote familie, maar alleen zijn moeder en zus zijn geweest. Kan dat echt niet begrijpen.
Ik ben ook benieuwd wie er allemaal langs gaan komen...! Lijkt me trouwens ook niet leuk als je de eerste week / 2 weken helemaal niemand ziet langskomen!!