Hallo, Gisteren avond heb ik een test gedaan na 3 uur niks gedronken te hebben en niet meer geplast. Ik zie zelf echt een heeeeel vaag lijntje, maar krijg m amper/niet op de foto. Vanmorgen weer getest en omdat ik niks zag zonder te turen heb ik m gelijk weg gegooid. Dacht dat ie anders wel donkerder had moeten zijn met ochtendurine!? Ik weet niet wanneer ik ongesteld zou moeten worden, dus geen idee hoe ver ik al na m'n eisprong zit. Wel een paar dagen wat vruchtbaarslijm gehad.. Zien jullie iets?? Of zie ik spoken haha... Ik lees overal dat deze geen valse strepen geven en moet zeggen dat ik met kv 2 voor 5 nooit valse strepen heb gehad, ook niet na afleestijd...
Heb echt heel erg mijn best gedaan, mijn scherm alle kanten opgehouden, maar ik zie met de beste wil van de wereld maar 1 streepje... Maar ik moet zeggen, ik kreeg mijn testen nooit goed op foto, had ik een duidelijke test zag je het niet op een foto.
He ik zag eerst geen foto toen wel en nu niet meer En toen weer wel. Vaag. Maar ik zie helaas geen streepje
ik zie geen foto's??? en k2v5 nooit valse strepen? ben ik het niet mee eens... hier 2x voorgekomen... maar ik weet van mijzelf wanneer ik rond nod geen duidelijke streep heb het geen goed nieuws is... maar goed niet iedereen deelt deze mening of heeft dezelfde ervaring...
Sorry heb mijn best gedaan, maar zie ook geen streepje! Misschien in het echt indd wel?! Later van de week misschien nog eens testen?
Ik meen iets te zien, maar als je slijm hebt, is dit dan niet het moment dat je je eisprong hebt? Even een ovulatie testje er tegen aan gooien?
Ik zie wel een streepje hoor! maar wel heel vaag. Misschien over 2 of 3 dagen nog eens doen? Spannend!
Heb nu al zeker een week geen slijm meer. Was ook minder dan normaal. Moet wel zeggen dak er niet echt goed op heb gelet, dus misschien heb ik de dag met het meeste slijm gemist.
Echt heel vaag he?? Heb dit nooit eerder gehad met kv! Wil mezelf niet gek maken maar is lastig haha.. Heb ovus besteld dus hopelijk overmorgen binnen!
ik zie de foto nu idd wel... ik lijk ook "iets" te zien... maar kan niet zeggen of die vals is of niet... op de foto lijkt die niet echt roze... maar goed... ik heb dubbele ervaringen met k2v5 en heb alleen duidelijke testen gehad toen ik ook daadwerkelijk zwanger was... over 2 dagen nogmaals testen.. mocht die donkerder zijn dan mag je jezelf feliciteren
ik zie er ook vaag 2 hoor!! Is het in real life duidelijker? Ik kreeg mijn eerste ook maar moeilijk op de foto, uiteindelijk contrast wat aangescherpt en werd ie iets duidelijker.. heb je microsoft office picture manager?
Pffff moeilijke, ik denk wat te zien, maar weet niet of dat komt omdat mijn kop weet waar ie moet staan
Ja idd, blijft afwachten.. Hopelijk gewoon te vroeg. Is niet gepland maar we zouden t wel super vinden!! Doe nog even een foto extra erbij
@jojo: Scheelt niet veel met in het echt denk ik. Nee heb dat programma niet, maar ook geen pc bij de hand nu.. @ytest Dat heb ik dus ook, je weet waar ie moet staan. Maar als k kijk naar n oude negatieve test zie ik t verschil wel