Als ie er binnen 5 min stond, zou ik zeker morgen weer een test doen, kijk maar in mijn album voor het verschil... een streepje is een streepje
Dat weet ik niet, ben 17 okt gestopt met de pil vanwege elke 2 weken bloedverlies! En daarna dus geen bloed meer verloren!
ik zie toch echt een 2de streepje hoor!! over een paar daagjes nog eens testen, dan moet tie duidelijker zijn..
Ik zie ook heel vaag een streepje, maar alleen als ik de laptop kantel Spannend, over een paar dagen weer een testje er tegen aan gooien. Succes!
ik zie ook een streepje en ik zou morgen of overmorgen nog een keertje testen kijken wat hij dan doet.
Ik zie ook een 2e streepje!! Maar voor de zekerheid nog na testen met ochtend urine over een dag of 2? Spannend! Succes!!
Op de bewerkte foto zie ik ook duidelijk wat. Nou die verrekte spanning..en het enig wat je kan doen is afwachten. Hopelijk heb je snel een duidelijke test!
Bedankt allemaal! Had geen test meer liggen, dus kan nu niet testen! Of moet t ophouden tot ik een test heb gehaald haha. Heb testen besteld bij sensitest, dus die zullen morgen of overmorgen binnenkomen. Misschien anders straks toch even kv testen halen..
KV zijn veel gevoeliger, dus dat zou ik zeker doen! Ik testte overigens gewoon in de middag posi voor nod...
Ok, die op de foto was van savonds, maar weet dus niet hoe ver voor nod. Heb een paar dezelfde symptomen als bij m'n vorige 2 zwangerschappen, dus ben benieuwd! Rij vanmiddag wel langs kv anders en dan ff goed nadenken of k wacht tot morgen ochtend