Me man werkt 6 dagen per week. Ik werk 5 dagen perweek en toevallig waren we allebei vrij vandaag. Normaal werk ik op maandag ook. Dus gister al afgesproken dat we vandaag na de stad zouden gaan. Maar goed gister dus wel gedronken hoor ik net en kon niet opstaan. Vind het wel een klotestreek maar goed.. Maar hij wist vn niks hij geloof me nou niet eens hahaha nou ja zand erover ik ben al moe vn dat gefokte dag vandaag! Maar kreeg wel bloemen vn hem net omdat hij wel een streek had geleverd.
Ja echt erg dat je man niet mee ging winkelen! Als hij aan het slaapwandelen was,dan is hij daar erg moe van geworden en dan heeft hij zijn slaap hard nodig. Dus misschien had je beter kunnen wachten totdat hij wakker was geworden als je het zo "eng" vond.Dat had je een hoop irritaties overdag gescheelt. Sorry je plaatste tegeleijkertijd een berichtje als ik.
over een tijdje lach je er hartelijk om Celia. en hopelijk bedenkt ie zich wel 5x voor die nog is zoiets flikt! maar dan heeft hij ook wel stevig gedronken met zo'n actie. Maar niet leuk dat jullie met zo'n druk schema dan omdat hij moest zuipen een dagje met zijn 3en mislopen! wel lief dat hij een goedmaakboeketje brengt.
Slaapwandelen inderdaad, mijn man en mijn broertje hebben dat heel erg. Heb hem (broertje) zelfs een keer uit een raamkozijn gevist omdat meneer achter een aap aanzat. Ik was blij dat ik met mijn zatte kop toen bedacht om te frituren anders was hij te pletter gesprongen. Mijn man vang ik 's nachts ook wel eens terug in bed omdat hij koffie aan het zetten is of wil stofzuigen midden in de nacht. En die ogen zijn inderdaad heel creepy, maar ach. Ze kunnen er niets aan doen.
Ja dat bedoel ik dus! Ik werk vn 9 tot 3 in de middag hij vn 4 tot 2 in de nacht, Me kleine is dan ook bij hem. We hebben al geen dagen samen ook geen weekenden dan komt ie rond 4 en slaapt nog wel ff uit. Waarom dan drinken??? Ja meneer had een kutdag op zn werk..nou die dagen heb ik ook zat! maar goed
sorry maar als jij echt dacht dat je man super zat was, snap ik ook niet dat je dan het huis en je dochter verlaat. ik zou niet willen dat die van mij superzat in zijn bed ligt en er niet uit kan komen, en dat dan mijn zoontje daar ook nog is die de volle aandacht nodig heeft. maar gelukkig hoef ik niet bang te zijn dat mijn vriend na het werk zat thuis komt oid. snap uberhaupt niet dat je dit verhaal op internet zet. er zal maar net een "vage collega" meelezen die jouw naam/e.o die van je dochter leest. weet iedereen gelijk van je man's nachtelijke avontuurtje. dat laatste is misschien wat vergezocht, maar daar zou ik bang voor zijn. tenzij de namen die je gebruikt niet de echte zijn
Beetje ook raar toch? Ze mag wel vragen hoe of wat en ze is een beetje boos. Dat ze lullig reageerde was ook niet echt nodig maar ze is geschrokken. Zeker als het niet eerder gebeurt is ja dan schrikje. Maar overslaap wandelen enzo. Hier nog een zeker als kind had ik dat vaak. En ja me moeder heeft me wel eens voor de tv weg moeten halen omdat ik dacht dat daar de wc zat. Of midden in de nacht je gaan aankleden omdatje denkt dat je moet gaan werken. Of je hebt net een nieuwe vriend. Nu nog steeds me vriend en dan slaapwandelend roepen dat zijn zus voor de deur staat. Gelukkig heb ik er de laatste jaren minder tot geen last meer van maar het kan verdomt vervelend zijn slaapwandelen. O ja mijn oom/vader die waren idd toen straal bezopen die hebben mijn moeders stofzuiger bezeker dus ja haha raar er van te kijken nee. En o ja je vriend een rot dag achter de rug op zijn werk. En dan lekker wat drinken laat hem gaan elke man/vrouw heeft wel eens z.n dag dat hij of zij ech zo iets heeft van vollopen hihih. En je kan er wel oprekenen dat het ooit nog eens gebeurt. Maar dan weet je er nu van.
Ze is niet weg gegaan in de nacht en ze zal haar dochter heus wel mee hebben genomen winkelen, plus dat er wel meer mensen zijn die cilia heten, laten mensen dan maar is bewijzen dat zij het is.
Haha heel herkenbaar! Zo'n vriend had ik ook. Werd midden in de nacht bruut wakker gemaakt omdat hij even intiem wilde zijn om het nettjes te zeggen. Nou had hij het geluk dat je mij daar altijd voor wakker kan maken. Het gekke was dat hij de volgende dag er niks meer van wist, en dus dacht dat hij had gedroomd, terwijl ik een hele gezellige nacht had gehad. Maar ik kan me voorstellen dat je er van schrikt als je vriend in de gang plast. Maar goed hij was dronken en sliep dus je kan hem niet echt wat kwalijk nemen vind ik. Als het nou elke week gebeurde Oké, maar dat lijkt me niet het geval.
haha jemig ik heb tranen in mijn ogen van al die reacties wat iedereen 's nachts doet. Dat is best lekker op de vroege morgen haha. Ik praatte altijd heel veel in mijn slaap. Een paar jaar geleden heb ik heel hard geroepen dat ze de TV snel op Teletext moesten zetten omdat er een spannende film bezig was. Voelde me behoorlijk dom
Slaapwandelen komt aan mijn kant in de familie regelmatig voor. Isabella doet het ook erg vaak. Het is inderdaad soms echt heel eng hoe mensen dan kunnen kijken of reageren.
maar uuuh,dan was het voor jou niet best geweest om naast mijn man te liggen,die slaapwandeld 5 van de 7 dagen in de week. En dat al jaren! en niet van die kleine dingen,wij woonden een paar jaar geleden in een appartement,hoor ik midden in de nacht de bel gaan ,het kon niemand zijn want je moest eerst door 1 deur beneden om boven te komen,maar goed stond hij daar in zin boxer . hij heeft me 1 keer midden in de nacht aan mijn benen het bed uit getrokken :x,of hij ging boven op mij zitten en mijn armen vasthouden zodat ik niks meer kon (wilde stoeien). allemaal van die gekke dingen en er is niks tegen te doen,het is nu veel rustiger,het blijft bij seks midden in de nacht,uit bed springen , heel hard lachen etc etc. (kan er wel om lachen hoor). 1 keer heeft hij het echt heel erg gehad en ben toen ook heel kwaad geweest,4 jaar geleden was ik hoogzwanger van mijn dochter,het was midden in de nacht,en werd wakker op de grond,heeft ie het bed op z'n kant gegooid ( een 2 pers bed!!!) want die stond in brand . dus wat die van jou uitspookt is nog een kleinigheidje haha.
Mijn vriend heeft wel eens, in zijn ouderlijk huis, 's nachts over een (spiksplinternieuwe) PC heen staan pissen! Hij was ook aan het slaapwandelen!! Echt bizar ... Zijn broer kon er ook wat van trouwens! Die piste met regelmaat op de trap 's nachts! Zijn andere broer vond het lekker om tegen ons aan te kruipen in ons bed (mijn vriend woonde nog thuis) .. Hoe bedoel je, familiekwaal?
Whahaha!! Sorry maar moet hier toch wel om lachen, ik zie het al helemaal voor me. Kan me voorstellen dat het voor een hoogzwangere vrouw toendertijd minder grappig was
kan er zelf ook wel om lachen hoor,alleen op sommige momenten had ik echt zoiets van,ik ga noooit meer naast je slapen,vooral als je net verkering hebt ,ach je went eraan he