Dit is pas vaaaaag!

Discussie in 'De lounge' gestart door celia82, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik slaapwandel zelf ook. Laatste akkefietje was dat ik mijn zoontje uit bed haalde en samen met hem papa ging wakker maken omdat het tijd was om op te staan.... om 1 uur 's nachts!
    En hoe het kwam? Geen idee, want Sil had geen kik gegeven, dus dat was in ieder geval niet de reden dat ik hem uit bed haalde :D Zo suf!

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.799
    9.314
    113
    Gelderland
    Mijn zwager heeft daar ook last van en heeft toen wij nog in het ouderlijk huis woonden van mijn vriend een keer bij ons in bed geslapen:$ lag ik daar lepeltje lepeltje tussen 2 mooie mannen:p;)

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo ik zou echt wel ff nijdig zijn hoor!!!! :x:x Of hij nou slaapwandelt of niet!! En hij mag het ook zelf opruimen. ;)

Mijn man slaapwandelt ook heel erg...Hele huis wordt er wakker van als ik niet oplet.;)

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik slaap wandel zelf ook!
    Ik heb 3 jaar geleden in mijn slaap zelfs 7 km gelopen! Woon in tilburg, ben goirle door gelopen en was bijna in hilvarenbeek waar ik op dat moment werkte!
    Werd buiten op de grond wakker in de regen!
    De politie heeft me toen opgehaald! die waren aan het zoeken!
    Verder heb ik wel vaker echt buiten gewandeld, maar kan ook strijken, afwassen, poetsen, naar de wc gaan en sex hebben!

Mijn man durft niet te gaan slapen als ik niet allang diep in slaap ben!

5. Giltje

Giltje Niet meer actief

Mijn vader slaapwandeld ook heel erg, echt wat die wel niet in zijn slaap heb uitgevreten :D

in de kast pissen, van het balkon af pissen, ze zich zelf buiten de deur sluiten in de trappen haal NAAKT! pinda koekjes eten zonder gebit, en dan afvragen waarom zijn kaak zo zeer doet :D

zo kan ik er meer opnoemen, zou er niet wakker van liggen als ik jou was haha

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Slaapwandelen! :D

Ik heb op mijn 24e ooit eens bij mn toenmalige vriendje in bed geplast. Ik had die nacht gedroomd dat ik naar het toilet ging.

Vorig jaar heeft Cyntjeman in bed geplast. Ook die wist van niets.
    We hebben er heel erg om moeten lachen! Tja, wat moet je anders... ruzie maken om zoiets???

7. Giltje

Giltje Niet meer actief

oh dat heb ik ook wel eens gehad, maarja niks aan te doen, had ook een ex die dat 1x heeft gehad, en hij schaamde zich kapot :D maar ben daar te nuchter in, bedoel douche, bed verschonen daarna verder slapen, lekker boeie ;) lig er zeker niet wakker van ^^

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    In ons geval hebben we de hele nacht in een nat bed gelegen :D Ik heb toen zelfs het dekbed door mijn moeder uit laten wassen omdat ons machien te klein was haha!

Ik snap ook niet zo goed waarom iemand daar ruzie om moet maken eigenlijk. Ik begrijp dat je baalt en schrikt maar ja... shit happens!

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ach, zo heb ik in mijn ouderlijk huis ooit eens met rode lippenstift op de voordeur staan schrijven ... blijkbaar was er brand en moest ik de mensen daarvan informeren.

Enniewee, ik moet zeggen dat als mijn vent zo overtrokken zou reageren als TS doet, hij een groot probleem zou hebben. Kom op zeg, het is balen, vervelend, maar niet alsof hij het express doet.

10. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Mijn vriend slaapwandelt regelmatig dus voor mij is dit niet vreemd. Nu heeft hij gelukkig nooit ergens in een hoekje ofzo geplast maar er gebeuren genoeg vreemde dingen 's nachts.

Ach je leert ermee leven en moet er regelmatig om lachen als hij weer rare fratsen uithaalt 's nachts. Hele verhalen, schrikbewegingen, gillen, dekens wegtrekken, door de kamer rennen, lichten aandoen!

11. Giltje

Giltje Niet meer actief

lol zie het al helemaal voor me XD zou wel eerst het idee hebben van wtf gebeurd er en daarna helemaal dubbel liggen XD

12. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Toen ik een relatie met hem kreeg had hij me al gewaarschuwd hoor dus wist dat het kon gebeuren. Toen hij nog bij zijn ouders woonde heeft hij hele rare dingen gedaan: kastdeuren uit zijn kast getrokken, bedlampje eraf getrokken waardoor de elektriciteitsdraadjes boven zijn hoofd bungelde toen hij wakker werd, bij zijn broertje in bed gekropen en dat soort dingen.:p

Hij heeft ook periodes hoor, als hij het druk heeft op zijn werk, school en andere dingen dan is hij 's nachts ook druk. Soort verwerken van de dag ofzo!

En het kan soms weleens irritant zijn want dan lig je heerlijk te slapen en wordt je weer wakker omdat meneer aan het gillen is of de lichten aandoet.

Heb ik een kind die altijd doorslaapt en nooit wakker wordt is het mijn vriend waardoor ik weleens gebroken nachten heb ;)

13. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Hier gebeurt er van alles 's nachts. Mijn man en ik hebben er allebei last van. En je bent echt kapot de volgende ochtend! ; )

14. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Sommige reacties vind ik persoonlijk niet terecht.
    TS geeft duidelijk aan dat dit niet eerder is gebeurd, ik kan me voorstellen dat je dan schrikt en behoorlijk de "P" erin hebt.
    Ook als later blijkt dat hij gedronken heeft, en je enige dag samen hierdoor verpest wordt.

Tja slaapwandelen, ik heb weleens met mijn zoon dat hij ineens heel heftig kan praten als hij op mijn kamer komt middenin de nacht. Aan zijn ogen kan ik dan zien dat hij niet wakker is, best eng om te zien.
    Ik laat hem lekker uit praten, probeer hem soms ook te overhoren voor eigen belang :D (men zegt dat je dan alles te weten kan komen) Ik zelf klets ook hele verhalen in mijn slaap maar blijf lekker in mijn warme bedje!

15. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

relaxxxxxx het zijn niet gelijk grote beren met mega grote messen hoor.....:D Ff een beetje uitzoeken wat dr aan de hand is.

16. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

vind ik ook !! zou zelf ook echt wel even boos worden en niet geheel onterecht lijkt mij als je zoiets nog nooit hebt meegemaakt !!
    en een mannen plas is wel heel veel plas hoor :) haha
    helemaal na een paar biertjes .

brr en die geur niet te vergeten (krijgt ff rillingen):D:D

zo heeft die van mij ooit toen hij nog thuis woonde het hele bed (met mij erin) ondergekotst hij had toen een paar drankjes teveel op :x:x was toen ook ff heel boos!

ligt denk ik ook wel aan het waarom kijk als iemand nou slecht te pas is griep oid kun je er niks aan doen en zou ik ook niet zo snel boos worden maar door DRANK!! grr :p

17. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

ja nou en dan nog, doe lekker je verhaal als jij dat wil en je er goed bij voelt. Ik hou van mensen die zichzelf laten zien en niet een grote kwaak op internet open trekken omdat ze daar toch lekker anoniem van zich af kunnen trappen en doen. Daar zou ik persoonlijk me nou aan ergeren. Dan maar liever iemand die wat van zichzelf durft te laten zien hoor en zich niet schaamt voor het feit dat ze een mens is waar er dingen fout gaan. Ik pleit voor openheid:D

18. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

huh??:( mis ik iets??

19. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    zoo anoniem ben ik niet heb meerdere foto s geplaats vn mij en me dochtertje.
    Heb er echt schijt aan;)

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mijn pis zou er langs liggen, want ik zou echt in mn broek pissen van het lachen als mijn vent midden in de nacht in zn slaap ergens gaat staan pissen

Deel Deze Pagina