Hoi dames Ik heb sinds het weekend wat symptomen maar mijn cyclus lag de laatste keren rond de 36 zit nu pas op dag 29 Weet niet zo goed wat ik moet doen testen of niet. Miss houd mijn lichaam mij weer voor de gek Symptomen zijn - niet/slecht slapen - zeer pijnlijke tepels - moe - met vlagen misselijk Wat denken jullie?
Hallo ChantallCindy, Ik hoop voor je dat de symptomen werkelijk van een zwangerschap afkomstig zijn maar houd wel in gedachten dat de vrouwen lichaam soms raar in elkaar is. ga er maar vanuit dat het niet zo is, en als je wel zwanger bent dan is dat een leuke verrassing, dit om teleurstellingen te voorkomen en de hoop te verliezen. maar ik duim echt voor je!!!!!
Hey meis, Dat is een moeilijke en kan van alles zijn! Ik denk dat ik in jouw geval een testje zou wagen en zo iedere 2 dagen 1 tot ik ongi zou worden of een posi test in handen zou hebben.. Weet je niet wanneer je ei was?
Dat is balen! dan zou ik doen wat ik voorstelde.. maarja dat is ieder voor zich natuurlijk.. spannend!.. ow en bedankt voor je tijd vanochtend! ps.. de moeheid herken ik vanaf de eisprong, de misselijkheid/pijnlijke tepels heb ik pas sinds een aantal dagen, maar dat is bij iedere vrouw anders uiteraard!
Ik had ook niet/slecht slapen en vroeg wakker zijn.. Veel afscheiding Dus het kan echt meid.. Hopen op een positieve test..
Het zou kunnen dat het zwangerschapssymtomen zijn en ik hoop het voor jou.zou toch al eens een testje doen je weet nooit dat je deze maand een kortere cyclus hebt.
Ik zou gewoon een KV 2 voor 5 doen.. Die is vrij gevoelig en als je al kwaaltjes hebt, moet er ook al HCG zijn..