gebruik voor het eerst de ovulatietesten. Gisteren had ik geen streepjes maar vanmiddag had ik twee streepjes. Op de verpakking staat dat als je twee duidelijk twee streepjes staat dan is hij postitief. Gebruik ze van babyboom. Zit mijn ei eraan te komen? Volgens de normale cyclus wel maar heb alleen nog maar cyclys gehad van rond de 33 dagen. Lees namelijk op het forum dat de 2de streep net zo donker of donkerder moet zijn dan de controlestreep. Wie wil me even helpen ermee?
Nog even doortesten meid, volgens mij is ie nog niet helemaal posi. Als het streepje morgen weer lichter is, kan het ook zijn dat je net je piek gemist hebt.(daarom testen veel meiden 2x per dag) Je zou dus ook bijv.vanavond nog een keer kunnen testen. Succes!
ja hij is nog niet posi kijk ook eens in mijn album, je kunt zoals Lucia ook zegt vanaf nu beter 2x testen, kleinere kans dat je m dan mist. Succes nog even!
idd.. deze ovutest is niet positief.. hij is pas positief als de testlijn net zo donker of donkerder is als de controlelijn zie mijn ovutesten in mijn album op 02-02 was hij positief. als ik maar 1 x per dag getest had, had ik de piek gemist.. zou dus zeker vanavond nog een keertje testen, en morgen ook 2 x totdat de piek verdwijnt, anders mis je hem misschien
Thanks voor jullie reactie We hebben vanmorgen geklust dus op zich niet zo veel aan de hand mocht het vandaag gebeuren zal zo nog even een testje er tegen aan gooien
Het kan per persoon wel iets verschillen hoor! Mijn piek was niet zo donker als de controlelijn... niettemin denk ik dat dit nog niet jouw piek is dus nog ff door testen en knutselen
Nou gisterenavond nog een testje gedaan en vandaag 2 maar die van vandaag zijn echt lichter dan die van gisteren. Snap er nu niks meer van. Heb de foto in me album gezet. Wie denkt dat ik mijn ei al heb gehad? Ik zelf heb namelijk geen idee.
Ik vind ze eigelijk geen van alle positief.. Heb je wel s morgens en s avonds getest? Anders kan je de piek gemist hebben.. Wie weet zijn ze morgen of overmorgen duidelijker. Liefs Daantje
Als ik naar je testjes kijk denk ik dat je eitje moet komen. Ik vind ze ook geen van allen positief, sorry. Misschien dat ze morgen ineens knallen. Zoals Daantje zegt kan je vanaf nu ook 2 testjes per dag doen, dan mis je zeker je eitje niet. Succes meid!
kijk maar eens in mijn album daar zie je pas echt wanneer die positief is, die streepjes heb ik de rest van de maand door ook...
Nu snap ik er niks meer van. ben door gegaan met testen 2x per dag en hij is steeds lichter geworden. En vandaag geen 2 streepje meer te zien. (Kan even geen foto ervan maken. Kan woensdag pas. ) Maar nu zou je toch zeggen dat het toch mijn eitje is geweest. 3,4 en 5 febr had ik ook witte afscheiding en nu niet meer. Systeem raar bezig of is het toch goedgegaan? Nog even afwachten. Maar zal ik nog doorgaan met testen? Is niet erg hoopvol meer
@ booboo; jou test van 5-2 is goed posi zeg! @ivisser: als ze lichter worden zou ik gewoon van de donkerste test uitgaan.. Wel raar dat ze niet donkerder werden, maar doortesten heeft nu weinig zin als ze nu lichter zijn. Voel je je ei wel? Maar jou ovutesten zijn helaas negatief .De volgende keer zou ik als er een 2e streepje te zien is smorgens en s avonds testen. Hopen dat er geen volgende ronde komt
Ty daantje, maar het gekke is dat de testen met de iets donkere streepjes van 1 dag is en de volgende 2 testen van de volgende dag. De 2 bovenste is van 3 feb de 2 middelste is van 4 feb en de 2 onderste van 5 feb daarna worden ze lichter.. Dacht het eitje wel te voelen ,maar dat weet ik niet zeker. Heb hem nooit gevoeld. En je gaat overal op letten als je er mee bezig bent. Ik stop wel met testen en zie wel of er een volgende ronde komt. Jullie horen het wel volgens de normale cyclus mag ik 19 feb testen Duimen
De 2e en 3e zijn het donkerst, maar nog steeds erg licht.. Beel meiden krijgen die streepjes zelfs als ze ongi zijn. Niet om je bang te maken, maar weer je wel zeker dat je een eisprong hebt? Als je de volgende ronde je ei nog steeds niet op ovutesten ziet of voelt misschien een keertje langs de gyn gaan? Liefs daantje
Als je negatieve testen echt wit zijn dan zijn die testen van 2 en 3 wel positief hoor. Sommigen hebben altijd lichte streepjes als het negatief is, anderen bijna wit, zo ook met de positieve testen. Het gaat om het totaal plaatje en daar is duidelijk een streep te zien, ik heb zelf nooit knal testen. Ik heb een pak clearblue digitale ovutesten gekocht om een controle test te doen als ik denk dat de streepjes positief zijn. Doe ik al meer dan een half jaar mee en geeft zekerheid.
Bedankt voor jullie reactie. Ga de volgende ronde wel een digitale test van cb kopen weet ik het teminste zeker. En dan zal ik ook wel zien of ik een eitje heb. Wacht het even af. Zijn er meer reactie zijn ze welkom
Nou ik snap het wel! Meid, jij hebt testen van babyboom en de andere meiden van sensitest of een andere test. Die van sensitest worden mooi donker, die van babyboom niet! Zoek maar eens op zo'n trefwoord. Kijk maar in mijn album. T kan goed zijn dat je je donkerste al gehad hebt!
Idd, bij jou zijn ze ook erg licht. Maar vind de babyboom super onduidelijk, want normaal moet de teststreep toch even donker of donkerder zijn dan de controlelijn wil hij positief zijn.. Daarom krijgen mensen zeker ook wen gratis pakket twv 30 euro als ze reclame maken voor hun op een zw forum.. Ik zou ze iig nooit kopen, zorgt voor veelte veel verwarring