Hoi! Eigenlijk vind ik het heel gênant, maar zoals de titel al zegt heb ik een zwtest van clearbleu (met plusje) hergebruikt. Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden en had de test vanmiddag gedaan terwijl ik kort daarvoor nog had geplast. Toen was hij hartstikke wit. Vanavond uit nieuwsgierigheid toen ik lang niet had geplast, over dezelfde test geplast (haha, echt beetje gênant) maar nu werd het wel een licht plusje. Ik maak mezelf een beetje gek, geloof ik. De kans dat het raak is, is ook superklein. Maar toch benieuwd of meer mensen dit weleens hebben gedaan en wat toen het effect was..
Ik zou deze test niet als betrouwbaar beschouwen hoor. Hoe rot ook, het beste is om gewoon te wachten en zsm een nieuwe test kopen.
Dit is een negatief resultaat. Je hebt de blauwe kleurstof (die blijft plakken bij aanwezigheid van hcg) de eerste keer al door de strip heen laten lopen met je urine. Toen bleef er niks plakken. Nu heb je enkel urine door de strip heen laten lopen en is het plekje waar hcg hoor te blijven plakken gaan oplichten door de urine en niet door hcg want er was immers geen blauwe kleustof meer om dit te laten aantonen. Ditzelfde effect had je bereikt als je water had gebruikt ipv urine. Even een ieuwe test doen dus. Het is wel de eerste keer dat ik hoor dat iemand dezelfde test 2keer heeft gebruikt.
Zoals hierboven al is aangegeven; dit is niet betrouwbaar en je moet de test als negatief beschouwen. Heb je al een nieuwe test gedaan inmiddels?