Ik heb vandaag nog een Action test gedaan. Er zit dus maar 1 dag tussen. Gisteren met 1e urine en vandaag met 2e urine (zat ongeveer 1,5u tussen 1e en 2e urine). Ik vind het niet echt een oploop... Wat vinden jullie? Sorry maar ben zo onzeker... Waar 'net' bij staat zijn de testen net gedaan. Met een grijze achtergrond is de bovenste gisteren en de onderste vandaag.
Ik zou met de action niet zo snel durven zeggen dat er geen mooie oploop is. Ik ben echt mega onzeker geworden van die dingen, terwijl het niet nodig was (30 weken zwanger). Even een predictor proberen en er dan naast leggen.
Ja dat zei een vriendin idd ook, dat Action testen eigenlijk helemaal geen goede testen zijn om oploop mee te testen. Dus heb idd een Predictor gehaald en daarvan is de teststreep donkerder dan de controlestreep en die heb ik dus pas begin avond gedaan
Action is ruk om oploop mee te testen, dus die zou ik nu lekker links laten liggen. Ondanks dat vind ik die van vandaag wél donkerder dan de andere.
Ja ik schrok omdat ik niet echt oploop zag vergeleken met gisteren. Maar de Predictor heeft me gerust gesteld
Snap ik. Ik heb er al meer hier op het forum gezien die in de stress schoten omdat hun actiontest niet/nauwelijks opgelopen was. En achteraf bleek het dan echt alleen aan die tests gelegen te hebben. Stress om niks dus.
Ik ga nu ook niet meer testen. Had me vorig jaar ook al voorgenomen om geen Cb met wekenindicator te doen omdat die me toen enorm veel stress heeft opgeleverd (dat werd ook een mk maar dat staat los van die test). En nu dit. Hoe onzeker je kan worden he...
Had nog 1 Action test liggen dus die vanochtend gedaan met 1e urine. Nu wel duidelijk oploop te zien En nu stop ik met testen en ga ik aftellen naar de 1e echo ❤❤
Gefeliciteerd! Testen zien er super uit! Je bent hartstikke zwanger, nu stoppen met testen (eigenlijk zeg ik dit tegen mezelf )