Dit is toch echt niet te geloven!!

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

whahahaha jaaaaaa, het lijkt wel csi hier.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

hihi nee, of hij is undercover agent hahaha

Nee, ik geloof niet dat hij het gedaan heeft, voor zover ik weet was hij continue in de kamer, drankjes aan het inschenken.

Ik heb geen idee wie het gedaan heeft, 1 tante was aan de rose, dus heel licht, die kan het ook nog geweest zijn :cool:

Maar echt, ik zie er niemand voor aan, dat is ook wat ik het ergste vind: je vertrouwd iedereen, je ziet er niemand voor aan en iedereen houdt zich stil ....

3. tuc

tuc Niet meer actief

nou echt he...en dan gewoon iemand die je dus goed kent. Zou echt verbaasd zijn als dat bij mijn vrienden/familie zou gebeuren.

4. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh heh, bah.
    Heel vreemd zeg, ik vind het ook een kinderachtige streek.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

precies dit dus!

6. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Echt smerig zeg! Kan gebeuren dat je een keer moet kotsen maar vraag dan even een emmer en een dweil om het op te ruimen. Ik zou denk dat het iemand is geweest van de 3 personen die net van tevoren zijn gegaan.....?

7. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Een vrouwspersoon die niet heeft gedronken (geen rode wijn in ieder geval) Misschien iemand die haar zwangerschap (nog) wil verbergen? Die in paniek raakte en daarom zo aso gereageerd heeft?

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Tja, ik zou toch aan kind denken. Kan er echt niet een kind naar de wc zijn gegaan,zonder dat iemand het gezien heeft?
    Die van mij is 2 en heeft ook wel eens op de wc vloer gespuugd. En ja, kleedje erover en ik heb er niks van gemerkt. Ja, toen ik op mn sokken op het kleedje stond en mn voeten vochtig werden;)
    En normaal huilt ze als ze over gegeven heeft, nu niet.

Enneh, die theorie van je zwager vind ik wat zwakjes.. je hebt genoeg mannen die zittend plassen en een man poept ook zittend neem ik aan. Dus wat dat betreft kan het net zo goed een man geweest zijn.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, 1 van hen denk ik zelf ook, het was nog niet heel laat (al zijn dit mensen die altijd vroeg weg gaan, dus ook dat zegt niets) Maar echt niemand leek ziek, beroerd of wat dan ook.

En een beginnende zwangerschap denk ik niet. De enige vrouwen in de kamer die zwanger zouden kunnen zijn ben ikzelf (ik val af) mijn nichtje, maar die wil geen kinderen meer en bovendien verteld zij het mij altijd nog voor haar man als ze zwanger was (bovendien dronk en rookte ze, dus om die reden valt zij al af, oh ja, en ze zat de hele tijd naast mij haha, zij heeft het beste alibi :D)
    De derde vrouw is mijn zusje.....maar die had het me volgens mij gewoon gevraagd of ik het had willen opruimen. En ik geloof niet dat ze zwanger zou zijn (ze is 20 geworden, het kan, maar ik verwacht het niet)

10. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Bizar hoor. Het idee alleen al. Je kan je dat bij niemand voor stellen toch.
    Blijft over een dna test.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, voor zover ik weet waren ze allemaal in de kamer, op de bank, met zijn drietjes naast elkaar. de oudste is 6, dan haar zusje van net 4 en mijn dochter wordt bijna 4.

Mijn oudste zoon heb ik het nog gevraagd, ook hij ontkend en was best boos omdat een aantal dachten dat hij het was, maar als hij zegt dat hij het niet heeft gedaan geloof ik hem. Vooral omdat hij wel eens spuugt als hij ziek is, maar hij me echt altijd roept.

En zijn kinderen van die jonge leeftijd zo gehaaid om eerst te spugen en dan een kleedje erover te gooien, zonder om hun moeder te roepen (die van mij huilen nl ook altijd) Ik denk het zelf eigenlijk niet.

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, het maakt me niet uit wie het gedaan heeft, wat ik erg vind is dat niemand wat wil zeggen en een ander de troep op laat ruimen.

Overigens (hopelijk kunnen jullie in beelden denken) ik wilde die mat pakken, mijn zusje maakt het badkamerkastje open om een doekje te zoeken voor mij, vliegen haar tampons door de wc, en in de wc. Dat moest ik dus ook al onder uit die pot halen met een zakje..... Echt vies, vies, vies.

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Lekker sneu.. Ruim het ff op johh..

14. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Bah wat vies. En wat raar dat de dader zich niet heeft gemeld.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    misschien schaamde 1 van de kinderen zich en heeft daarom het matje eroverheen gegooid.. zoiets zou ik me wel kunnen indenken. Mijn dochter heeft een tijdje terug ergens een keer diarree gehad en heeft het toen ook proberen te verbergen door haar onderbroek ergens in het toilet te dumpen omdat ze zich gewoon zo schaamde (vond ik wel heel sneu hoor want ze kon er natuurlijk niks aan doen).

16. Kimkommer

Kimkommer Bekend lid

15 mei 2011
    511
    63
    28
    NULL
    Wat asociaal! Ik had om een emmer met sop gevraagd.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, maar een kind wat ziek is en gaat spugen, gaat voor zover ik weet huilen, voelt zich niet lekker, etc (is mijn ervaring tenminste)
    En bij mijn weten waren ze steeds op de bank, t.o mij, ik heb ze niet naar de gang zien gaan. Plus dat ik me af vraag of ze wel zo gehaaid zouden zijn om dan het matje erover heen te gooien, eigenlijk kan ik het me niet voorstellen dat het om 1 van de kinderen gaat.

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat asociaal zeg!!

19. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wat asociaal! Het kan toch iedereen gebeuren dat je moet overgeven, dan kan je dat toch even zeggen en opruimen. Ik vind het echt achterlijk om er een matje overheen te leggen, gatver!

20. 2jees

2jees Niet meer actief

Misschien iemand die net zwanger was en het niet wilde weten ;)

Deel Deze Pagina