Hallo, We zijn deze maand begonnen met ronde 1. Ik gebruik sinds 2 jaar geen ac met hormonen. Mijn cyclus is erg onregelmatig; de kortste is 31 geweest en de langste 47, en alles wat er tussen zit is ook voorbij gekomen. Ik zit nu op dag 21 en heb een paar dagen wat ongesteldheid achtige krampjes. Mijn test zag er gisteravond en nu net eigenlijk hetzelfde uit, dit kan ik nog niet als positief beschouwen denk ik toch?? Bedankt voor het meekijken!
Dan is ie negatief. Nog even doortesten. De buikpijn is niet de eisprong zelf maar het groeien van een follikel.
Dit is ook niet bijna positief hoor. Bijna positief is het als de streep 1 tint lichter is. In dit geval is de streep 10 tinten lichter en dus duidelijk negatief. Idd nog even doortesten. Hopelijk knalt hij snel!
Willen jullie nog een keer meekijken? Ik heb geen ovulatietesten meer gedaan, en zit nu op cd 35 (wat met mijn onregelmatige cyclus niet zoveel zegt) en heb sinds 2 dagen behoorlijke last van mijn borsten, misselijk en moe. Mijn menstruatie gaat gepaard met behoorlijke buikpijn van te voren en dat heb ik nu niet. Vanmorgen een action early gedaan; Wat denken jullie?