whahhaha en wat denken julli ehoe ik me voel ben vandaag 41.4 weken zwanger hahahha ik gaaaa echt bijna dood hier hoor!! morgen mag ik naar de vk kijken of ze me kunnen strippen, nou eerlijk gezegd hoop ik nog steeds dat ik geen ontsluitiing heb met dit weer bevalllen pfffff zoiezo wordt ik woensdag of donderdag ingeleid
Ja ga jij asjeblieeeft wat nuttigs doen! haha Overigens, toen ik 3 jaar terug beviel was ik 10 dagen overtijd en was het ook heet buiten, maar tijdens de bevalling helemaal geen last van gehad!
Beter dan overlast door sneeuw en dan in je verlof geen kant op kunnen! De straten vol met sneeuw dat lekker aanvriest en een dure positiewinterjas moeten kopen... Heerlijk onder een grote parasol op een terrasje gezeten en die vochtvoetjes neem ik maar voor lief!
het is echt veel te warm heb dikke voeten last van mijn reuma door al die warmte en vocht in de lucht. Ben blij als het weer iets koeler word dit is niet vol te houden ''zucht'' Heb bijna de neiging om een airco te kopen haha. Succes meiden! Groetjes, Brenda
Ik houd van lekker warm weer maar met 2 meiden die nogal aanwezig zijn is het toch best lastig. De jongste slaapt s middags en de oudste vaak niet..maar die speelt slecht zelf; hele tijd: mag ik dit, mag ik dat, ik wil dit, ik wil dat...mijn zusje was hier maar die lag met haar bips in het badje!en ik maar opstaan! grr..ze was aan het bijkleuren voor haar vakantie volgende week..daar heeft ze dan nog tijd genoeg voor..maarja...ben wel kapot nu,dus even rustig aan en straks weer even beetje opruimen..al valt het erg mee, heb bijna alles al gedaan (kan niet tegen rommel..) maar het is nooit goed hier in nl , dan te koud, dan te warm, dan te nat.. als ik geen kids had zou het met dit weer stukken beter te doen zijn, lekker hele dag in het zwembadje met waterijsjes! (waterijsjes hebben we ook lekker op hoor!heerlijk!) en elkaar natspuiten!! of ik zit gewoon en dan gaan ze mijn voeten wassen en benen, vinden ze erg leuk en voor mij is het verkoelend. Achja, voor de kids is het harstikke leuk dat zwembadjes weer oh..de jongste wil niet gaan slapen..heeft sowieso vaak driftbuien de laatste week..en nu huilt ze weer..zal nu de warmte wel zijn, normaal gaat ze goed slapen..dus ik ga weer de klim omhoog maken (stom hoe moeilijk het is een trap op te gaan met dit weer!!)
Pffft het kan ook nooit een keer normaal in dit land. Zaterdag hebben we mijn zoontjes verjaardag gevierd in huis en in een partytent en nu vallen de mussen dood van het dak. Ik kan met deze temperatuur echt niet in de zon liggen bakken. Gelukkig vind mijn zoontje het ook niets en hebben we lekker rustig aan gedaan en onder de appelboom in de hangmat gelegen en binnen wat tv gekeken. Nog 1 dagje puffen dames en dan weer naar de 18 graden (zoals ik al zei het kan hier echt nooit eens normaal )
arme dochter heeft het ook warm! idd het is ook nooit goed, maar oke die 30 graden kan ik wel aan, maar doe dan op zn minst een windje!
Verschrikkelijk dit weer! Ik kan er heel slecht tegen. Bij ons op het werk is het ook amper uit te houden. Bah en morgen nog veel warmer
Pff idd best warm! Ik vind het wel uit te houden, maar opeens last van mijn enkels. Heb ik anders nooit. lekker genieten met mn dochter!
Hier valt het gelukkig mee met de dikke enkels, maar dat komt ook wel omdat ik gewoon de hele dag praktisch NIKS heb gedaan. M'n man was ook vrij, dus samen boodschappen gedaan en naar de verloskundige geweest en verder wat in de keuken staan rommelen, maar dat was ook niet zo lang. Morgen nog zo'n dagje niks doen en hopen dat de bevalling niet ineens nu begint (oke, ik hoop dat het snel komt, maar toch maar niet vannacht of morgen!) en dan komt het normale weer weer.
Ik heb er ook echt last van! Normaal ben ik al niks waard met dit weer, maar nu ik zwanger ben heb ik het eigenlijk altijd al warmer! Gelukkig nog maar 1 dag en gelukkig mag ik morgen werken, van half 9 tot 5 met airco!! Volgens mij wordt het trouwens echt een helse nacht!! Het koelt hier nog niet echt af.. Bij jullie?? Morgenavond zal het helemaal wel benauwd worden.. Dat is ook het rotte, niet de warmte, maar dat het zo drukkend benauwd is! Bah!! Gr. Carlien
Ik kan ook totaal niet tegen die hitte nu. Ik tel af naar woensdag. Ik hoop dat dat onweer morgen een beetje op tijd kont, zodat het huis nog kan afkoelen voor ik ga slapen.
Hier alweer steunkousen aan voor het vocht en hopen dat de bloedruk laag blijft gatver de gatver .... Vreselijk wat min betreft is 18 graden warm zat Liefs Edith Mama van mees*
Ik zwel op als een worstje! Met minder dan 2 weken te gaan zegt nu iedereen tegen me dat hij met dit warme weer maar even binnen moet blijven. Nou, ik ben het zat, hij moet eruit uit uit Gisteren voor het eerst dikke enkels en voeten (tips?) en mijn ringen heb ik af kunnen doen. Ik hoop dat het snel beter wordt, maar vandaag wordt het nog even afzien!
Zwanger of niet. Ik vind dit weer altijd 10 x niks Vind het nu ik zwanger ben niet erger dan anders hoor. En die dikke enkels....sjah....hoort er gewoon bij