Dit is toch geen weer voor een zwangere!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door disney1986, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de onweer en regen en wind begonnen!!
    Wil nu bijna gaan mopperen dat we niet buiten kunnen zitten hahaha hoe bedoel je moeilijk:D

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik vind dit weer ook sowieso niets! Maar voor een zwangere is het al helemaal mishandeling...;).
    Gisteren met de gordijnen dicht binnen gezeten, vandaag zal het wel niets worden, want zoonlief is thuis. Gisteren had ik hem naar het kdv gebracht waar ze airco hebben (heb gevraagd of ze het erg vonden als ik de hele dag bleef ;)..). Vandaag zal ik het badje wel voor hem opzetten, tenminste zolang het geen noodweer wordt. Maar volgens buienradar duurt dat hier nog wel even.

3. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Mwaaahh nog 10 zo ongeveer :D Ik hoop dat er inmiddels wat aan het gebeuren is bij je!

Hier vandaag wel warm maar gelukkig (can't believe I'm saying this) geen zon tot nu toe. De tuin heb ik net orkaanproof gemaakt dus laat maar komen dat verkoelende buitje!

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Pfff, we mogen niet klagen, maar dit is inderdaad wel héél warm! Het zweet drupt van m'n voorhoofd en ik ben duizelig en heel moe!
    Ik ben echt heel blij dat het morgen wat minder word, lekker rond de 20 graden! Heerlijk! Sterkte allemaal, doe 't rustig aan!

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Gisteren vond ik het nog wel te doen, toen was er zon en hebben Aiden en ik lekker geplonst in het bad. Nu is het zo benauwd en klam, met zo'n laag bewolking. Van mij mag het gaan regenen maar dat zal nog wel even duren hier in het oosten.

6. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hier is het de hele dag zonnig en gaat het pas regenen rond middennacht!:( Wordt dus vanavond hier ook gewoon weer warm..

Gr.
    Carlien

7. bijna mama

23 mei 2011
    35
    0
    0
    Twente
    ZELFS BIJ HET NIKS DOEN ZWEET IK NOG
    ooooo ik heb het zoooo warm! ik wou dat het alvast morgen was! dan is het tenminste wat frisser
    :D

8. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Me too. ik zweet me al te pletter als ik visite heb ofzo hahahah

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    #49 Hellen1971, 28 jun 2011
    Laatst bewerkt: 28 jun 2011
    Owww...ik voel met jullie mee. In 2009 was het in mijn 8e maand ook zo ontzettend heet. Ik had echt geen enkels meer over, paste geen schoen en zelfs geen slippers mee. Drama was dat. Ik zat in huis, met de gordijnen dicht te wachten tot het weer snel over zou gaan.

Sterkte dames-met-buik!

10. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohww hier mag ik lekker even klagen dus hahaha HEERLIJK!

gister heel de dag de gordijnen dicht gehad, en de ventilator aan, en nog HEETT!, vandaar precies zo! ik voel me zo'n klaag mens, maar ben de zwangerschap sowiezo wel een beetje zat eigenlijk. ben er al zolang klaar voor!, van mij mag het wel beginnen! het liefst vandaag nog! hahaha

hier is het nog steeds zonnig en klam, laat de regen maar komen! hihi

succes dames!!

11. giraf

giraf Niet meer actief

Zo heb ik vorige zomer 10 dagen overtijd gelopen met elke dag dik 30C ;);)

12. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ijsjes eten, voetjes omhoog en niks doen:)
    Dat is echt het enige voor vandaag!
    *waar blijft die regen??*

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik kan toch redelijk goed tegen warmte, gister zelfs nog 3-4 uur in de dierentuin gelopen, in het zonnetje.

Maar vandaag pffff. Overal hou ik vocht vast, (lees: ik heb olifanten pootjes, en worsten vingers). En al zit ik stil, hangt er een druppel zweet aan me neus. Bah.

Van mij mag het wel afkoelen.

14. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    ooohhh wat mis ik waterijsjes!! ik ben al twee dagen binnen en vandaag kan ik nog minder doen gisteren! De trap op en af lopen is al teveel moeite.. en dat idd al met 15 weken!!
    En even naar de supermarkt om ijsjes te halen gaat niet op... ik zet geen stap buiten de deur met dit weer! Helaas geen airco dus alle gordijnen dicht.. en maar niks doen.. en wachten tot dat noodweer komt... hallelujah!!

15. Moonflower

Moonflower Actief lid

16 nov 2010
    109
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik klaag even mee hoor. Heb gewoon echt geen enkels meer van het vocht;) mijn vingers kan ik amper dicht knijpen dus laat staan een vaatdoek uitwringen en zelfs bij het niks doen stik ik de moord;)

Nee dit is inderdaad te veel van het goede voor een zwangere vrouw. En normaal ben ik echt geen zeur maar nu echt even wel:)

16. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Mijn voeten zijn zo dik als de poten van een olifant!
    En het is WARM.

Blij als het snel voorbij is allemaal!

17. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik ga even lekker mee klagen...ben het helemaal beu met dit weer!
    Zit nu binnen lekker achter de airco want buiten is het niet te doen!

Ben vorig jaar ook midden in de hitte bevallen....
    dus weet helaas wat het is om met zulk weer op het einde te lopen!

Iedereen dan ook nog heel veel sterkte met dit weer pfffffff :D

18. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Vanmorgen gewerkt wat was het heet in die badkamers toen begon het te regenen en werd het nog erger gelukkig maar een korte dienst net ff siësta gehouden en zo toch maar ff poetsen me enkels zijn verdwenen en me worstjes ik kan het geen vingers meer noemen zijn ringloos pff ik wil verkoeling denk dak straks maar naar het zwembad ga als ik me tankini nog pas

19. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    Ook ik kom even klagen... :x
    Ik kan echt niet meer! ik zweet zoveel, mijn haren zijn doorweekt! maar heb tegelijkertijd dikke worst vingers en dikke sjah iets wat vroeger mijn enkels waren..

Hoop dat het hier snel gaat regenen!!

20. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik ga weer een hele zomer 40 graden tegemoet :(
    Dit is een fotootje van de auto temperatuur in de middag