nou dat heb ik zeker nu niet meer hoe kan je nou zo reageren! het is ook nog eens ons eerste kindje en op dit moment moet ik het ook nog eens zelf doen omdat mijn man op uitzending is. en over de bevalling wij willen graag in het kinderziekenhuis bevallen maar met spits uren komen hun dan niet omdat ze er dan toch niet doorheen komen. hun staan bij een ziekenhuis aangeschreven wat wij niet prettig vinden. dus het is allemaal een beetje raar. ik ben op dit moment ook aan het kijken voor een andere vk want hier heb ik niet zoveel vertrouwen meer in. want als ik alles toch zelf moet regelen kan schiet je er niets mee op.
Rot voor je, maar er is hier gewoon sprake van een misverstand. Jij hebt de verloskundige niet begrepen, zij heeft niet begrepen dat jij het niet begrepen had, en dat resulteert hierin. Daar kun je wel even boos over zijn, maar het is niet anders. Goede gewoonte is om dit soort zaken, zeker bij eerste keren, altijd nog een keer na te vragen voor je vertrekt. Klinkt omslachtig, maar het is vaak gewoon veel om te verstouwen, je bent er met je hoofd niet helemaal bij, en je denkt al gauw: ohja, duidelijk. Ik had het vorige keer met bloedprikken. Uitgebreid doorgenomen, maar toen wist ik niet of ik de uitslagen als moest hebben bij de volgende afspraak, of dat dat niet uitmaakte. Klein detail, maar het overkomt veel mensen bij dit soort onderwerpen, tenzij ze alles dubbelchecken en noteren. Hoop dat je snel voor de medische echo kunt en dat het daar wel duidelijk is.
dat is inderdaad niet tof! Ik zou me ook rot ergeren! Ik heb zelf met 21+3 de 20 weken echo gehad gewoon omdat ik het in mijn agenda niet anders georganiseerd kreeg. Succes meid op je echte 20 weken echo!
Inderdaad super belachelijk. Het valt me nog mee trouwens dat je volgende week al terecht kan voor je echo. Hier is een minimale wachttijd van 3 weken als de verloskundige niet meld dat het eerder moet. Ik heb ook wel eens vaagheden met mijn vk en haar stagiere's gehad, tjah... Maar dat ging om hele andere dingen hoor. Ze zijn erg verstrooid bezig soms.
Jindster jeetje meiss wat belachelijkz eg. gelukkig kun je nu maandag heen. vaak moet het idd op tijd want stel er is wel wat met je kindje en je moet alles afbreken dan moet dat vlgs mij voor de 23 of 24 week anders mag het niet meer. dus die echo meot echt voor de 21 week. ik snap het helemaal dat je een andere VK wil ook al is het miss een miscommunicatie. dit wil je niet weer. Hier maken ze de echo standaard in het Zkh. dus als ikecho heb gehad krijg ik direct weer nieuwe afspraak mee. dat is wel mooi geregeld
Ja gelukkig kan ik nu maandag! Ben ook wel even erg boos geweest maar ben super blij dat ik nu eerder kan! Het is eigenlijk alles een beetje bij elkaar stond binnen 5 min weer buiten met een echo's die heel onduidelijk gemaakt zijn geen bloeddruk gemeten geen gewicht en geen suikergehalte enzo. En dan ook nog een snauwen dus en tuurlijk kan het een mis communicatie zijn geweest maar ik heb gewoon echt geen info gehad van de vervangster laatstaan een telefoonnummer om te bellen voor een afspraak voor die echo dus ja het is gewoon jammer! Het is gewoon een hele belangrijke echo voor die kleine en was er gister behoorlijk verrot van! Liefs
Ik snap ook dat je je gewoon vreselijk had verheugd op de 20w echo en dat het een grote teleurstelling was dat je nu niet alles goed kon zien. Gelukkig mag je maandag en hopelijk is alles oke met de kleine en kan je genieten van een mooie 20w echo. Als je je niet prettig voelt bij de betreffende vk praktijk, zoek dan een nieuwe. Het is jou zwangerschap en die is eenmaling (van dit kindje dan) en die wil je zo bewust en stressvrij meemaken. Ook bij controles, vragen en onzekerheden wil je goed worden behandelt, vrij zijn om te bellen en gerustgesteld worden. Tijdens je bevalling wil je iemand naast je bed waarbij je je prettig voelt. Misschien kijken of het nodig is om een andere vk te zoeken.
Dit is wel heel slordig zeg, gelukkig kan je nu eerder terecht. Ik heb mijn 20 weken echo ook wat later gehad, ik was bijna 21 weken toen ik hem kreeg. Het was moeilijk een datum/tijdstip te prikken door de nachtdiensten van mijn man
Op dit moment is mijn man er niet ivm uitzending. Ik ben dan ook 21 weken als ik die echo krijg. Nu lekker geregeld allemaal en ik heb een andere verloskundige gebeld. Daar kan ik heen met de volgende afspraak. Ik kreeg te horen dat ze altijd een half uur tot 45 min voor je uittrekken ivm met idd vragen en dingen die ze moeten vertellen ik ben niet anders gewend dan in 5 min weer buiten te staan dus hopen dat het vanaf nu allemaal lekker loopt. En geen gesnauw van de vk hahaha
Ja dat was het zeker een hele grote teleurstelling. Nu kan ik maandag lekker en hoop ik dat de kleine er goed voor ligt en alles er goed uitziet! Ik wil gewoon iemand waar je terrecht kan met je vragen en begeleiding. Ik heb er zin in maandag!
Ik vind dit echt niet kunnen.Kan me voorstellen dat je boos bent.Vergissingen maken is menselijk maar laat ze dan wel met een oplossing komen. Houdt je hoofd koel meid want stress is ook niet goed.
Fijn dat je bij een andere vk terecht kan. Hopelijk klikt het daar goed en voel je je op je gemak. Bij mijn vk was de intake heel uitgebreid, de eerste echo bijna 30 min en kreeg lading plaatjes mee. Nu als ik op controle ga sta ik meestal binnen 15 min buiten, maar als er vragen of onzekerheden zijn duurt een afspraak langer. Ook kan ik altijd bellen als het voor mijn gevoel nodig is. Laatst was ik onzeker en mocht ik de volgende dag gelijk komen. Toen hebben ze alles nogeens nagekeken en we hebben goed gesprek gehad. Ik voel me daar erg prettig en niet bezwaard om te bellen. Natuurlijk wil ik niet onnodig bellen.
Nou dat is zeker fijn meid!! Ik hoop dat ik dat nu ook gevonden heb en dat alles goed is met de kleine! Dat de vk en ik elkaar goed begrijpen en idd geen onzeker heden! Vind het wel weer heel spannend maandag! En ben blij dat ij toch nog zo snel terrecht kan en ook bij de andere vk. Mijn mannetje komt bijna thuis en gaan dan trouwen!!!
Nou dat is zeker een vergissing kan maar volledig verkeerd inlichten gaat natuurlijk niet. En vond ik ook zeker dat we samen naar een oplossing moesten kijken. Maar alles ging niet van harte en kreeg gewoon een nummer mee en moest zelf maar bellen. Ben blij dat het geregeld is en dat ik maandag lekker naar de kleine kan kijken spannend!! Laat het nu maar gewoon achter me want stress en is zeker niet goed!
Wat fijn dat je mannetje terug is voor de bevalling. hopelijk hoeft hij dan ook een tijdje niet meer op uitzending. Leuk dat jullie gaan trouwen. Ik heb het met mijn ex meegemaakt en vond het echt een heel moeilijke tijd. Daarna is hij ook dienst uitgegaan.
Ik snap dat je enorm baalt, maar om een foutje nou schofterig te noemen gaat me wel veel stappen te ver. En dan spreken over " die doos", tja. Helaas gebeuren dit soort dingen wel eens en dat is buitengewoon vervelend, maarja. Je hebt vast wel voor hetere vuren gestaan dus bekijke het even in proportie. Hopelijk heb je straks een mooie en goede echo, hopelijk gaat t wachten snel voorbij.
Ja... echt super slordig. Ik zou er echt nog even wat van zeggen. het zijn wel mensen waarvan je afhankelijk bent! Ik ben ooit voor iemand anders aangezien, ze had me zelfs de kaart van die ander meegegeven, ik moest nog wat invullen in de wachtkamer toen ze mijn naam riep.. dus ik zei van jo ik ben net geweest, moest de computer alles opnieuw want ze had alles bij een ander ingevuld en mij verkeerde gegevens mee gegeven. Ik was ook echt super pist en overrompeld. Dus volgende afspraak over gehad. Dus zij excuus enz.. en toen zei ik van jo weetje dat overkomt je 1 keer en niet weer.. en toen zei ze bikkelhard van nou dat weet ik niet. misschien overkomt het me nog wel een keer! GRRRR..
Ja hij mag gelukkig iets eerder naar huissie toe heerlijk! Zal wel wennen zijn als tie dalijk verlof heeft en dat tie weer terug moet! Mis hem nu al zo erg!!! Maargoed even op onze tanden bijten tijd gaat best snel!!