Dit is toch gewoon slordig?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jindster, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Zo daar word je dus ook echt niet blij van! Net wat ik zg foutje maken is menselijk maar je totaal verkeerd inlichten dat is jammer mag niet gebeuren maar als ze dan ook nog zeg van ja je moet er zelf maar achteraan gaan dan heb ik zoiets van ja wat doe ik dan hier??!!

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Fouten maken is menselijk maar het gaat om de oplossing en daarin vind ik deze vk echt laks. Regel het zelf maar daar komt het eigenlijk op neer. Nou ik had precies hetzelfde gedaan, overstappen!

Hier worden de afspraken trouwens altiijd voor mij gemaakt, wel zo fijn :)

3. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Wat een vervelende situatie!
    Even een aanvulling, 22 weken is niet te laat hoor! Ze adviseren tussen 18-22 weken en zouden vast geen afspraak met je maken als het te laat is..!
    Het schijnt dat je zelfs meer kunt zien dan!

Succes!

4. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Als er een oplossing gezocht werd dan was het allemaal geen probleem maar ze deed gewoon niets!! Dus ja ik ben blij dat ik maandag terrecht kan in het ziekenhuis gaan we heerlijk naar die kleine kijken!! Vind het heel spannend!!

5. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Nou ik ben blij dat het maandag zover is dan ben ik 21 weken zwanger dus er tussenin haha we gaan het zien! Heb er heel veel zin in en duimen dat alles goed is met onze kleine!

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja daarom moest ik ook wat later gaan, dan hadden ze beter beeld ivm overgewicht.

Achteraf gezien was het beeld zo helder dat het vast met 20 weken ook wel gelukt was.

Maar ik dacht ook dat die speling er was 18-22 weken.

7. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Klopt die speling is er ook tot maximaal 22 weken omdat stel dat de kleine niet goed zou zijn dan ben je verplicht om een week bedenktijd te hebben vanuit de instanties. Maar daar gaan we niet vanuit positief blijven! En de kleine beweegt ontzettend veel!

Liefs

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ladyt sja het mag misschien wel maar ik zou daar nooit voor kiezen...

want ik denk dan weer...
    stel dat ze zulke afwijkingen vinden dat je moet besluiten of je het wel/niet wilt afbreken...
    Dat kan maar tot 23 weken en een aantal dagen (dacht dat ze dat in de praktijk tot 23+3 doen) en dan heb je ook nog een week verplichte bedenktijd nadat je hebt aangegeven het af te willen breken...
    Lekker weinig tijd dan he...
    En ja, er zijn veel mensen die zeggen dat ze alles laten komen maar als je kindje dusdanig gehandicapt is dat het geen menswaardig bestaan zal leven denk ik dat het toch heel anders is...
    Dus nee ik vind zo laat helemaal niet goed!

9. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Bij ons in de praktijk is het zo dat je zelf verantwoordelijk bent voor het maken van de afspraak voor de 20 weken echo. Dat kan niet in mijn praktijk. Dus dat je zelf de afspraak moet maken vind ik niet gek.

Wat ik wel gek vind, is dat ze jou niet van die procedure op de hoogte hebben gesteld. Ze had jou minstens meoten uitleggen hoe dat geregeld moet worden. Ook van een vervanger verwacht ik dat.

Succes nog!

10. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Gelukkig is het nu allemaal geregeld en ben ik blij dat alles achter de rug is! Ben best wel een beetje zenuwachtig voor maandag en hoop dat alles goed is!

Deel Deze Pagina