zoonlief trekt fopspeen eruit

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kieke77, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Mijn zoon is bijna 5 maand en krijgt alleen in bed zijn fopsspeen.
    Nu heeft hij last van tandjes en stopt alle vingers in de mond.
    Gevolg als hij in bed ligt, haalt hij het speentje eruit en stopt daarna al zijn vingers in zijn mond om na een halve minuut te gaan schreeuwen omdat hij dan weer zijn speen wil.
    Ik laat hem nu even schreeuwen ( niet langer dan 8 minuten)en loop dan maar weer naar boven en geef hem een aai over de bol en geef hem niet de speen want anders begint het weer opnieuw.
    Hij is ondertussen nu erg moe, maar slapen zonder speen oh nee daar doet hij niet aan.

Weet iemand een oplossing hiervoor?

Kieke

2. wonder2

wonder2 Lid

8 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach gossie...
    vervelend zeg ! kindje zo moe en dan niet zonder speen kunnen slapen....

mijn zoontje valt ook niet in slaap zonder speen, en die heeft de pijn maar door de vingers gezien :p

maar je zou van dat spul kunnen proberen dat voor doorkomende is... misschien verlicht dat de pijn iets...

een bijtring in de koelkast leggen dan hem daar eerst even mee laten "spelen" en dan de speen geven helpt misschien ook wel,

ik hoop dat de tandjes er gauw door zijn zodat hij weer lekker kan slapen,

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    tja toch maar steeds op en neer blijfen lopen duurt even maar langzaam wordt het steeds korter

en idd spul voor de tandjes proberen
    wij hebben chomodent en heklpt goed

4. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Haha ik had dit kunnen schrijven.... Onze dochter krijgt ook 2 tandjes en doet precies hetzelfde.... Erg vermoeiend! Wel goed voor de lijn trouwens... trap op... trap af... trap op.... :D

Ik geef haar sinds 2 dagen druppeltjes van VSM en tot nu toe lijkt dat goed te helpen.

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ooww dat is erg lastig. maddox doet dat ook. hij slaapt graag met een speen maar net als bij jouw zoontje trekt hij het elke keer uit zn mond en gaat dan huilen.
    nu vertik ik het om elke keer die speen weer te geven. ik heb wel zo een klein spuugdoekje in zn bedje en als zn speen dan uit zn mond is gevallen heb ik gemerkt dat hij zn doekje heeel erg intresant vindt en dan niet meer om zn speen jammerd. kort daarna valt hij zelf in slaap en wordt niet meer wakker.

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik loop ook gewoon op en neer om m zn speentje te geven als ie dan lekker slaapt.... en idd erg goed voor de lijn begin weer een wulps kontje te krijgen hahahahaha

7. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Mijn dochter trok ook altijd zelf dr speen uit dr mond. Niet vanwege tandjes, maar omdat ze dat ding wil bekijken ofzo...?? (ze heeft nog geen tanden nl) Maar ik heb toen een speen met zo'n ring gekocht en daar een knuffelpopje aan. En sindsdien kan ze zelf dr speen in en uit doen zonder problemen. Misschien een idee??

8. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    hey

ik zie dat mijn dochter niet de enige is, hahah
    Ik blijf ook heen en weer lopen, soms wel 10x, ze valt ook slecht in slaap zonder speen, maar ja, ze haalt hem er continu zelf uit, en bekijkt hem dan en soms lukt het haar om hem terug te stoppen maar meestal zit ze er zo'n 10 cm naast haar mond hahahah, wel lief om te zien maar met slapen, niet zo handig!
    Heb er vandaag ook 1 gekocht met een ring en ga morgen inderdaad haar knuffelpopje er maar aan vastmaken, misschien helpt dat!

9. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Ben gelukkig niet de enige. Een goede conditie krijg je er in ieder geval van.
    Gisteren dentinox voor het slapen opgesmeerd en daarna hem in een slaapzak met lange mouwen gedaan voor wat minder bewegingsvrijheid.
    Daarna een enkele deken strak erover heen gedaan, met zijn armpjes eronde, het was gelukkig niet warm op zijn kamer.
    Wonder boven wonder, hij heeft een ruk van bijna 3 uur gemaakt.
    In ieder geval bedankt voor de tips, die van de speen was ook een goede geweest, maar meneer blieft alleen de dodie speen en daar zit geen ring aan.
    Andere spenen vliegen met een boogje de ledikant uit:p.

kieke

10. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Doekje heeft hij ook al, knuffelt hij alleen niet mee.
    Maar die vliegt door de ledikant heen, hij zwaait ermee.
    Interesant ja, alleen niet als troost.

Deel Deze Pagina