Ik heb hier een keer eerder over de slechte ervaringen over Otto gelezen en nu maak ik het zelf voor de tweede keer mee. Dit gaat mijn pet echt te boven! 3 weken geleden heb ik er een ontzettend leuk tv-meubel besteld. De levertijd zou 4 weken zijn. Deze week kregen wij een afleveroverzicht binnen. Het meubel zou afgeleverd zijn en of wij de rekening wilden betalen. Prima, maar geen meubel gezien natuurlijk. Ik belde vandaag op voor verheldering en wat blijkt? Het tv-kastje is vorige week getransporteerd uit Duitsland maar weer teruggestuurd. De dame van de klantenservice kon niet zien wat de reden hiervan was besloot maar dat het waarschijnlijk onderweg beschadigd is en het teruggestuurd moest worden. Omdat het meubel in Nederland is aangekomen hebben ze maar een afleverbrief naar ons gestuurd (gaat natuurlijk allemaal automatisch) alsof het afgeleverd zou zijn. Maar het is niet zo dat ze het tv-kastje opnieuw hebben besteld hoor. Nee hoor, dat kon pas als ik hen zou bellen waar mijn tv-kast gebleven was, pas dan kon het opnieuw besteld worden (weer met een levertijd van 4 weken)! Dus de klant krijgt een brief dat hun spullen afgeleverd zijn en of er even gecashed kan worden, de klant belt op voor de verheldering en pas dan wordt het verteld dat het eigenlijk een week geleden weer naar het fabriek teruggestuurd is omdat het waarschijnlijk beschadigd is en er ondertussen verder geen actie op ondernomen is. Het is dus niet normaal dat de klant dan gebeld wordt. Ik mocht dus vandaag nogmaals een bestelling plaatsen met het risico dat wij dit hele verhaal nog een keer gingen krijgen. Nou nee, bedankt Otto. Tot nooit meer ziens. Ik hoor en lees zulke slechte ervaringen over hun service en vraag mij echt af hoe dit bedrijf overeind blijft!
Ik heb ook slecht ervaringen met Otto. Vorig jaar een mooi eethoek besteld. Hoekbank met eettafel en 2 stoelen. Na 3 maanden eindelijk binnen gekregen. Blijkt dat de stoelen er niet waren maar daarinplaats een halve hoekbank dat bij een andere hoekset hoort. 1 verkeerde doos dus. Na een hoop gebel en doorgestuurd nog steeds niets, Ze zouden het opnieuw bestellen maar nooit ontvangen, uiteindelijk wel vanzelf het geld terug gekregen voor de stoelen. De verkeerde doos met de halve hoekbank had ik nog steeds thuis, die vroegen ze ook nooit terug. Vond het wel een beetje jammer dat het een halve was anders had ik 2 grote hoekbanken, whaha. Ag ja uiteindelijk toch goedgekomen iig. Maar of ik in de toekomst nog iets ga bestellen daar dat weet ik nog niet.
wat een irritant bedrijf is het toch ook ik had vorig jaar een aantal jurkjes besteld voor mn vakantie. daar stond bij direct leverbaar. bij de bevestiging stond dat ik de jurkjes over 10 dagen zou krijgen (hoezo direct leverbaar?) maar dat doen ze dus altijd als je nieuwe klant bent na 10 dagen niks binnen, 11, 12 13, niks binnen, dus met hun 'klantenservice' gebeld. het was ál verzonden vanuit duitsland en kon ieder moment binnen komen. gelukkig, want ik ging 3 dagen later op vakantie. uiteindelijk hebben ze hetop dag 20 bij de buren af kunnen leveren want ik was al op vakantie :x :x:x dus nee, voor mij ook nooit meer OTTO
Uiteraard niet. Ik wilde het eerst wel in huis hebben voordat ik ging betalen. Echt te zot voor woorden die OTTO. Ik las eerder hier dat iemand weken geleden voor de verjaardag van haar vriend een koffiemachine had besteld die direct leverbaar is en dat ding een dag voor de verjaardag nog niet had. Volgens mij was dat ook bij OTTO. Te aso gewoon.
De klantvriendelijkheid bij dat soort bedrijven is de laatste tijd ver te zoeken .. VInd het ook echt niet normaal dat ze je dan ook gewoon dood leuk vertellen dat ze pas opnieuw bestellen als jij als klant belt zoiets hoor je meteen opnieuw te bestellen als het niet goed gaat met de bestelling so aso ..
oh dat is typisch otto inderdaad, leuke woordspeling trouwens rottop ik heb daar eens schoenen besteld, die waren direct leverbaar, na 2 weken had ik ze nog niet en heb ik gemaild dat ze ze konden houden, toen had ik ze de volgende dag en de dag daarop kreeg ik een mail met de mededeling dat ik de schoenen inmiddels in mijn bezit moest hebben en dat ze er "vanuit" gingen dat alles nu naar tevredenheid was gelopen,
Nouja zeg, vind dat toch wel een heel vreemde gang van zaken zeg, groot gelijk dat je daar niet meer besteld!
Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt! Met 2 nachtkastjes... en het leuke was dat we 1 nachtkastje al hadden ontvangen dus ik moest die tweede wel opnieuw bestellen. Duurde nog eens een maand
dat was Otto ja ik kan dat verhaal nog herinneren. dat ze iets anders had bedacht om te laten weten dat het grote cadeau nog onderweg was en dat hij dat nog zou krijgen. Maar echt weer Otto ik hoor vaak slechte verhalen over ze. wat slecht zeg dat jullie erachteraan moesten dat is toch de omgekeerde wereld?
o ja wij hebben ook een keer wat met Otto gehad. Ik wilde een keer wat bestellen (een tijd daarvoor hadden we wel eens wat besteld bij hen) nou dat kon niet want we hadden een betalingsachterstand gehad en daardoor konden we een jaar lang (of zoeits weet niet meer de excacte tijd). Nou ik zat met mijn mond open want ik had geen idee waar ze het over had. Was dikke onzin,:x we hadden de rekening gewoon keurig betaald
Verbaast me niks dat zoiets bij ze voorkomt! Hoe is dat afgelopen dan? Oh nog zoiets: ik moest mijn adresgegevens doorgeven zodat ze bij mijn gegevens kon. Wat zegt ze doodleuk? Dit adres is niet bij ons bekend! Terwijl ik er behalve deze keer nog 1 x eerder besteld had! Na de tweede poging kwam ze ineens met een andere achternaam. Pas bij de 3de poging kon ze bij onze gegevens. Een keer hiervoor hebben wij er een bureau besteld. Direct leverbaar werd 2 maanden later. Toen wij het bureau eindelijk gekregen hebben ontbrak het blad! Daar zaten wij daar met een paar lades, 4 poten en zonder blad. En je raadt het al: het bureau moest in zijn geheel nogmaals besteld worden en nog eens 2 maanden later hadden wij alles compleet. Na die keer had ik al eigenlijk geen zaken met ze moeten doen. Stom.
pfff belachelijk. ja je hoopt natuurlijk dat het eenmalig was die fouten, niet dus. het zijn pruters. Nou toen ik belde zei ze dat dus (maar die rekeing was natuurlijk allang betaald) dus ik heb niks besteld en heb opgehangen. en ben ook niet van plan ooit daar weer te bestellen
Hier ook een slechte ervaring van de otto. Wij kregen van mijn vader een nieuw bed met matrassen, helemaal super, aangezien wij op een bed sliepen die op instorten stond en de matrassen verschrikkelijk waren OP de dag dat Otto zou leveren was er ook grofvuil, dus het ene eruit het andere erin dachten wij, komt mooi uit. Ondertussen was grofvuil geweest, en wij waren aan het wachten, wachten, en nog eens wachten, en wachten. 4 uur was er nog niks, dus gebeld, oww mevrouw, het bed is terug gestuurd, het is onderweg beschadigd. maar de matrassen dan, die zijn gelijk oo terug gestuurd want het was onzin om alleen voor de matrassen te komen, en dan later nog een keer voor een bed!! Woest waren wij, konden we nog even snel matrassen gaan zoeken! We hebben gezegt dat ze de bestelling ergens konden steken waar de zon niet scheen
:O! Wow das wel kl*te zeg... denk je meteen je oude zooi op te ruimen , krijg je gewoon niets nieuws :O Ik heb hetzelde vakantieverhaal gehad als eerder genoemd... nog even gauw iets besteld , direct leverbaar , ineens 10 of langer.. na 14 dagen gebeld.. wachten op goedkeuring bladiebla.. pas een week later (toen was ik dus al weg) kwam het , dus na in totaal 3 weken... Direct leverbaar mn ***...