Goh en ik was al blij met m'n kaartjes voor de Beerse bergen die ik vanmiddag gewonnen heb.. Genieten meis! Ik heb tot 2xtoe tickets gehad voor new york maar door ziekte/zwangerschap beide moeten annuleren, ik wil ook!!!!
Gefeliciteerd. Maar ik moet bekennen ik ben schandalig jaloers ik wil ook mee Maar alvast heel veel plezier wie weet haha volgend jaar haha
wauwww 538 dollar shopgeld en je gaat stappen in een van de mooiste clubs van NEWYORK MAG IK MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
mijn vriendin won met 538 8 dagen Curacao ze komt zelf van het eiland af maar is geadoprteerd door nederlandse mensen was nooit meer terug geweest sinds haar geboorte ze hadden een hotel en daar vroeg een medewerkster naar haar oficiele achternaam en blabla puntje bij paaltje de manager van het hotel was haar broer de 1 na laatste dag heeft ze iedereen incl moeder ontmoet na die reis ben ik haar wel helaas beetje kwijtgeraakt ze woont nu op Curacao
Dank jullie wel alkemaal! Gaaf wist ik niet van die club! Mirell ook een bijzonder verhaal zeg, jammer dat het contact wat verwaterd is maar tegenwoordig kan je op vele manieren weer contact zoeken? .
Vertrel me je geheim hahaha hoe doe je dat??!! Gefeliciteerd hoor. Echt supergaaf! Ennuuh wij willen ook de tattoo zie e
Wauwie! Wat een geluk..!! Alvast heel veel plezier!! @ Mirell.. wat een bijzonder verhaal. Het heeft gewoon zo moeten zijn.. Idd wel jammer van het contact...gelukkig kunnen we tegenwoordig op heel veel manieren communiceren..