Oh wauw wat ontzettend gaaf!!! En je niet schuldig voelen joh, lekker gaan genieten straks... en daarna op de pijnbank voor je tattoo
Zooooo!!! Mazzelaar!! Hoe groot is de kans he? Ach, verschil moet er zijn, toch?! Gefelicteerd en geniet ervan!!!!
ach ik zal de oudejaarsloterij niet winnen hoor helaas nee ik ben echt erg dankbaar, hopelijk past er nog een 2e link hieronder!
wat heerlijk! geef het meteen toe; ben jaloers!!! hahaha! heel veel plezier en idd, foto van je tattoo!
Super gefeliciteerd!! Ik heb bij 538 ook al zo bizar veel gewonnen waaronder op 1 januari 2010 5380,00 lekker bezig wij. Veel plezier in NewYork Edit: en zelfs deze week nog .... de limolunch
Ik ben al blij als ik de goodybag win hahaha Maar ik wordt altijd annoniem terug gebeld door ze.. Maar veeeel plezier!!!!!
bedankt ja nu zag ik 538 op het einde staan na de 1e keer dat ik net te laat was, wel erg fijn dat ze niet meteen een ander belden, nu kwam ik gelukkig niet in de uitzending haha!
Wat super gaaf!!! En dan met shopgeld geweldig.... Geniet er lekker van. Enne volgende keer weer meedoen!
wat een mazzel!! ik had toen Pirates of the C uit kwam(deel 1) meegedaan aan zo'n actie van 538. ik werd gebeld en hoorde 'heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee' en toen viel mn foon uit, batterij leeg. mn broer had zn radio aan staan (ik niet) en die belde mij 2min later op '*rooz* moeje horen joh, wat een debiel was dat. had hij gewonnen, hangt ie op! whaha dan moet je ff flink balen zeg' ehhh.... *broer* ik denk dat ík die debiel was.... en ja idd ik was dus die debiel die prijs had gewonnen. lang weekend london, premiere opening, meet & greet met de cast (JOHNNY DEPP!!!!!!) en zakgeld van 2000,- voor 2 personen.... ik baaaaaaalde als een stekker!! Mn broer pest me er nog steeds mee dus meid, geniet ervan! voor je t weet is je batterij leeg bij volgende prijsvraag
ohhhhhhhhhh wat erg zeg!!! ja dan baal je zeker en J. depp waaaa die wil ik ook wel ontmoeten als piraat! ik werd maandag gebeld maar was dus te laat maar ik ben toch dinsdag teruggebeld ik heb die vrouw erg vaak bedankt daarvoor, ze vond het erg leuk dat ik zo blij was ik dacht ja logisch toch, ik had hele verhalen tegen haar opgehangen die zal wel gedacht hebben. maar jeetje zeg dat is echt lullig en je broer die het dan net gehoord heeft ik had het wel in 2011 bij de eerste keer, toen nog mijn oude telefoon op de dag dat de winnaar bekend zou worden, heb hem de hele tijd in de oplader gehouden want hij viel al af en toe uit, hij heeft het gelukkig tot 2330 gehaald toen werd ik gebeld, ze zeiden toen eerst dat ze van de kpn centrale waren.