Willen jullie even meekijken? Ik heb al ruim 4 dagen een positieve test, zit nu op dag 23 van mijn cyclus. Ik snap er niets meer van?! Mijn borsten doen sinds vanmorgen wel ontzettend zeer... Is dit normaal?
Hoezo negatief? Hier nog 2 foto's de eerste is van zaterdag de laatste test En de tweede van gisteren Toch duidelijk dat streepje op zaterdag donkerder was dan het rechterstreepje... Ok hier is het streepje nog lichter, maar de dag erna word hij donkerder, dan weer wat lichter, en dan krijg je de foto die hierboven in het topic staat
De andere zijn ook al opgedroogd he, heb de foto gemaakt dat hij nog nat was. Dus als ik morgen foto maak zie je duidelijkst denk ik.
Nogmaals de andere zijn niet positief sorry, ik dacht dat die van mij ook posi waren de afgelopen dagen tot ik die van vandaag zag. Daarbij mag je ze niet zo vergelijken opgedroogd zijn ze altijd donkerder. Houd je aan de max afleestijd.
Maar dan nog is de onderste overduidelijk positief. Denk niet dat je veel verschil zult zien wanneer hij is opgedroogd.
Tuurlijk houd ik me aan de afleestijd... Ben niet zo wanhopig dat ik nadien ga hopen dat ze positiever worden...
Nou sorry maar lijkt er wel op. Je wilt niet aannemen van ons dat alleen de onderste positief is, en dat we maar moeten wachten tot ook deze opgedroogd is. Je hebt absoluut niet 4 dgn positief getest. Op deze foto 1 positieve en dat is de onderste of ze nou gedroogd zijn of niet.
zoals ik kan zien inderdaad ook alleen de onderste.. de rest op het randje en inderdaad.. jane heeft dit ook gehad toch..??